Gå til innhold

GAMESCOM 2011 - Press Conference

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig en dato på The Secret World! Og BF3 ser jo helt sykt bra ut.....

Er det kl 18 eller 19 Sony sin pressekonferanse starter ikveld? Regner med Gametrailers streamer den også...?

Skrevet (endret)

Caspian Border traileren er det sykeste eg noen gang har sett! Satt med et stort smil presset opp mot skjermen når der kom opp ja! dribble.gif

Endret av Mr. Myhre
Skrevet

Er det kl 18 eller 19 Sony sin pressekonferanse starter ikveld? Regner med Gametrailers streamer den også...?

La til en link til sony sin pressekonferanse. Når det kommer til tid står det -> 19.00 CET. Mener det skal være klokken 19.00? Ikke flink på konvertering =P

Skrevet

La til en link til sony sin pressekonferanse. Når det kommer til tid står det -> 19.00 CET. Mener det skal være klokken 19.00? Ikke flink på konvertering =P

19:00 stemmer bra det! thumbup.gif

Skrevet (endret)

Da er det bare et par minutter igjen til Sony starter sin pressekonferanse! :thumbup:

EDIT: Forsinket med 10 minutter folkens!

Endret av TuRb0
Skrevet (endret)

Flott priskutt på PS3 vil jeg si, nå er den ikke dyr lengre, har den vært dyr noengang :p

Ser ut som Vita lanseres neste år, har savet penger allerede til den. Skal bli høy med Little Big Planet, UC Golden Abyss og garantert flere i lomma!

Endret av iToMaN
Skrevet

Skal bli høy med Little Big Planet

Visste ikke at spill kan gi en sånn virkning :p

Hos meg er spill en ting jeg gjør for å roe meg ned å nyte livet hehe :p

Enig der LarZen, BF3 var en av mine mange grunner til jeg kjøpte en PC!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...