Gå til innhold

Grei gaming pc?


Anbefalte innlegg

En kompis av meg trenger en ny pc, men han er usikker på hvor mye han kommer til og spille så han vil ikke bruke alt for mye penger på det, samtidig vil han helst kunne spille nyere/kommende (BF3, NFS, Crysis2 osv) spill på grei grafikk.

 

Han fikk tilbud om denne PCn til 3500kr (skjerm inkludert)

Kabinett: Fractal Design Define XL Black Pearl

Strømforsyning: Silver Power SP-SS750M 750W PSU

Hovedkort: Gigabyte p55-Socket 1156 (Mulighet for crossfire)

Prosessor: Intel® Core™ i5-760 Processor

Minne/Ram: DDR3-1333- 2*2gb

Skjermkort: Amd/Ati 5850

Harddisker: 1*500gb, 1*1000gb og 2*1500gb

Det følger også med dvd brenner Samt en AOC skjerm på 23,6 tommer

 

han kan mest sannsynlig få tak i et til 5850 kort i bytte mot en av harddiskene. :new_woot:

Er det en bra deal? kan maskinen kjøpre CrossFire og vil det gi god ytelse?

 

på forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis det ikke er noe feil med noen av delene har det ikke noe å si at den har vært brukt?

Det har noe å si for salgsverdien, men bruksverdien er nok veldig nærme nytt fra butikken. Med tanke på at du får bedre spillytelse enn Runes of Dublon til lavere pris og med skjerm er dette et rent røverkjøp. Den kunne lett vært solgt for 1000 kr mer uten at det hadde vært en gal pris.

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme tilbud. Nøysktig samme pc oppsett. etter en ukes diskutering sa han at han hadde solgt den til en annen. Det er ca. en halv måneds tid siden. Sikkert noe galt med den pcen, eller svindel. Vis de som kjøpte den plusterlig bare selger den igjen etter en halv måned. Nøyaktig samme oppsett. Etterpå ville han kjøpe en pc hos meg. Sendte den, men nå svarer han aldri lenger :p Han henter den ikke engang på postkontoret :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...