GTS Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Nah.. den plata var altfor flørtepus. Den dårligste plata dems i mine øyne.Min definitive favoritt er greatest lovesongs vol. 666. Deretter razorblade romance, og så love metal og deep shadows and brilliant highlights på fjerde. 1. Deep Shadows and Brilliant Highlights (Perfekt!) 2. Love Metal 3. Razorblade Romance 4. Greatest Lovesongs Vol. 666 Hadde HIM gitt ut den "nye utgaven" (m. Wicked Game og Your Sweet 666) av Razorblade Romance aller først, hadde det ikke vært behov for Greatest Lovesongs. De to nevnte sangene er jo de beste på skiva..resten er nesten til å gråte av!
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 lurer bare på hvrofor sier att all tysk musikk er nazi-musikk?hva gjør at en sang blir nazi-sang? at den synges på tysk som tilfeldigvis var språket til det fleste nazister for over 50 år siden? i så fall må italiensk kalles fascisme-musikk, palestinsk selvmordbomber-musikk og USA krigs-musikk deluxe! Vel, for det første så bør man ikke ta alt folk sier, eller skriver, helt bokstavelig. Jeg mente det med en viss dose melodi, men jeg synes låtene(de få jeg har hørt) minner om en eller annen syk nazi marsj. :wink: Hehe, det jeg mener er at det suger og at det kanskje virker litt suspekt, men det Mezzerschmidt (eller hva f...) albumet til den tyske karen som lagde det anonymt, er vel kanskje nærmere nazi musikk.
tjalla Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Nah.. den plata var altfor flørtepus. Den dårligste plata dems i mine øyne.Min definitive favoritt er greatest lovesongs vol. 666. Deretter razorblade romance, og så love metal og deep shadows and brilliant highlights på fjerde. 1. Deep Shadows and Brilliant Highlights (Perfekt!) 2. Love Metal 3. Razorblade Romance 4. Greatest Lovesongs Vol. 666 Hadde HIM gitt ut den "nye utgaven" (m. Wicked Game og Your Sweet 666) av Razorblade Romance aller først, hadde det ikke vært behov for Greatest Lovesongs. De to nevnte sangene er jo de beste på skiva..resten er nesten til å gråte av! When love and death embrace? Don't fear the reaper? For you? Menmen.. smaken er som baken. Du liker nå HIM så, god smak har du nå i allefall
A_berg Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 lurer bare på hvrofor sier att all tysk musikk er nazi-musikk?hva gjør at en sang blir nazi-sang? at den synges på tysk som tilfeldigvis var språket til det fleste nazister for over 50 år siden? i så fall må italiensk kalles fascisme-musikk, palestinsk selvmordbomber-musikk og USA krigs-musikk deluxe! Vel, for det første så bør man ikke ta alt folk sier, eller skriver, helt bokstavelig. Jeg mente det med en viss dose melodi, men jeg synes låtene(de få jeg har hørt) minner om en eller annen syk nazi marsj. :wink: Hehe, det jeg mener er at det suger og at det kanskje virker litt suspekt, men det Mezzerschmidt (eller hva f...) albumet til den tyske karen som lagde det anonymt, er vel kanskje nærmere nazi musikk. håper det ikke var Hammerschmitt du tenkte på, det er det bandet jeg liker beste nest etter Rammstein
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Hehe, neida. Det var en tysk kar og to andre som lagde et album ved navn Mezzerschmidt(som fikk 1 av 6 i Scream Magazine), men alle var anonyme pga. masse bullshit. Det skulle komme en oppfølger også tydeligvis. Er det noen HIM DVD ute på markedet? Har lasta ned masse liveopptak og videoer, men en DVD hadde vært digg.
GTS Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 HIM har ingen DVD ute... Muligens har de konsertopptak, men de er vel ikke helt "offisielle", hvis du skjønner :wink: Til alle HIM fans, sjekk ut bandet "Daniel Lioneye". Det er et sideprosjekt til alle HIM gutta, untatt trommisen, Gas Lipstick. Hehe..veldig annerledes enn HIM, men ganske artig å høre den karakteristiske gitar sounden til Linde, og vokalen til Valo i helt annen musikk..
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Will do! Mange takk for tipset. Hadde faktisk ikke hørt om det. Synd det med DVD'en, men, men.
tjalla Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Finner jo ikke en jekla sang av dem (Daniel Lioneye) jo.. noen som har en url til en side med et par mp3'er av dem? Det eneste jeg fant var et par russiske, og siden jeg ikke er noen kløpper i russisk så blei det med det.
rivaldo Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 så noen skrive om Rammstein her.... snart kommer Laibach til Oslo, de som inspirerte Rammstein...
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Ikke? Da bør du absolutt laste ned noe og se om du liker det! Det nyeste albumet heter, som du kanskje har skjønt, Love metal. Har hørt at mange regner det som et jente-band, men jeg liker musikken deres uansett jeg :smile:
Jattajatta Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 HIM er et kvalitetsband som går sine egne veier, de er ikke helt mainstream, men de er definitivt ikke et jenteband. Har bestemt at den dagen jeg stryker med skal det spilles en bestemt HIM-låt i begravelsen.. ;-|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå