UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Storskarv i andedam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Så flott! Synes komposisjonen her er fin med Skarven plassert godt i bildet, mens bakgrunnen gir balanse med endene som dykker og svømmer i bakgrunnen. Skarven var veldig fin også, man kan til og med se at den har grønne øyne. Har ikke sett den i andedammen før.. Er dette fra Østensjøvannet? Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Et feiende flott bilde Ulla, fine duse naturlige farger og et fokus som sitter akkurat der det skal. Synes også komposisjonen sitter fint slik det står nå. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Kan ikke gi råd om komposisjon, men likte dette bilde veldig godt - skarp og fin fugl, og etter mitt syn, fint plassert i bilde. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Flott av denne skarven,Og fin komp...etter min mening. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Som sagt tidligere her, god komposisjonen og fint med endene i i bakgrunnen. Jeg liker også at du har komponert slik at skarven vender blikket innover i bilde, har sett alt for mange eksempler på bruken av komposisjonsregelen ?Rule of thirds? der motivet ser ut til å være på vei ut av bilde eller kikker på noe utenfor bilde. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 han så skeptisk ut,flott kontakt farger og bilde,smil Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Flott komposisjon og skarpt fokus på skarven Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Utvilsomt ett velkomponert bilde av ett meget artig motiv. Den ser virkelig ut som en Konge der den troner stolt over de "små" Endene i bakgrunnen Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Bra å få et så godt bilde av skarven. Komposisjonen er jo bra, men syns nok endene i bakgrunnen virker noe forstyrrende inn. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Fin komposisjon dette Ulla, enig med den som sa at han sitter der som en konge. Fine farger og fin dof. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Det er fra Østensjøvannet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Et flot billede af den forhadte fugl. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Godt naturfotografi. Skarven er bra plassert i billedflaten. Det er fin en kontrast mellom endene, som i den duse bakgrunnen dykker og driver med sitt, mens skarven sitter fremmed og neste uhyggelig i forgrunnen. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Ulla. Billede: "Storskarv i andedam" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Flot komposition, positur og location Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt generel manglende skarphed. Noget lys baggrund. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Dæmpe lyset på baggrunden/locationen Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Rigtig flot skarvebillede - i en veldisponeret komposition Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 6 Komposition 4 Håndtering af teknik 5 Personlig subjektiv vurdering 5 Samlet score Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Dette ble meget bra. Flott eksponert, flott lys ! Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Meget vakkert skarvmotiv! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Artig bilde, og en flott komp i mine øyner. Skulle det være noe og utsette på bilde er det som Erik sier at endene i bakgrunn kan virke noe forstyrrende, men dette blir en smaksak Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Fin komposisjon - og skarven er meget bra gjengitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg