Torhild Jansen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Tistel-sommerfugl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Utrolig flott Torhhild, farger og motiv i en sirlig og gjennomtenkt utførelse. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg liker bruken av nettingen, men komposisjonsmessig blir det litt mye her. Hvis du hadde vært litt tålmodig og ventet til det kun var en sommerfugl, så hadde kanskje bilde hevet seg en del. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Fint ternkt, med netting som bakgrunn. Gode farger Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Syntes dette ble en veldig flott komposisjon Torhild, fine farger og fin ramme som passer flott til bildet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Flotte sommerfugler! Spesielt med nettinggjerdet i bakgrunnen. Fint med blomster og sommerfugler som kontrast til det "harde" nettinggjerdet i bakgrunnen. Ser ut som du kunne laget enda et bilde av det du har presentert her. Jeg tror egentlig at bildet ville fungert med en kraftig beskjæring; kutt vekk halve bildet, behold delen til høyre, med litt sommerfugl, og litt blomst. Men det er selvfølgelig smak og behag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 kjempe fint og skarpt,tøff ide m netting gjære og fine farger,ønsker deg en fortsatt god helg Torhild,smil Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Supert bilde, godt komponert...helt ut til ramma. Gjerdet bidrar også på sin måte til å ramme inn bildet ,og blomster og sommerfugler er sylskarpe og tiltalende. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Torhild. Billede: "Tistel-sommerfugl" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Flot at du har fået to sommerfugle så relativt skarpe på een gang. Gode farver. Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Lidt forvirrende baggrund med mange elementer og linjer, hvilket tager megen/al opmærksomheden fra sommerfuglene. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? En strammere beskæring på alle ledder vil bringe sommerfuglene mere i fokus og dæmpe baggrundens indflydelse. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint billede med de 2 sommerfugle. Omsat til Digit score: 4 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 2 Komposition 4 Håndtering af teknik 3 Personlig subjektiv vurdering 3 Samlet score Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Dette syns jeg ble veldig flott. Fine linjer av både gjerdet og resten. Fine farger, skarpt, godt eksponert. Syns ikke det er mye å trekke her, så det blir 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg