Gå til innhold

[Løst] mobil til 1500-2000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vell , Jeg bestilte meg nettop denne her .

 

Sony Ericsson Zylo

 

Aldri hørt om den , Men bestilte den for ca 10 minutter siden :p hehe

 

Jeg har også en sony ericsson aino

 

Som jeg er VELDIG fornøyd med , beste telefonen jeg har hatt . det er noen deler som er touch men veldig enkelt og greit , Musik avspilning , Radio, Bildegalleri og media er touch , ( kan også brukes uten touch inne på mobilen)

 

Fordi når den er skyvet sammen (skyvetelefon) så blir skjermen en Touch skjerm som er egentlig kjekk og ha til og styre musikk se på bilder ta bilder og høre på radio , Den er veldig veldig enkel og egentlig praktisk .

 

Jeg hater touch , Jeg fordrar ikke smart telefoner , Men denne telefonen er det beste jeg har hatt

 

Godt kamere . God lyd , Kjekk telefon til det meste ,

 

Jeg liker den best fordi den er enkel og grei , Veldig lett og ha med og gjøre når det kommer til musikk , Touch`en er veldig enkel og praktisk ,

Kamera er faktisk veldig bra synes da jeg .

 

Men nå er det på tide og ta farvell til denne telefonen ( jeg har hatt den lenge og den har fått dårlig behandling og burde egentlig ikke funke lenger med det gjør den , har klart og miste knapper på sidene og noen andre ting på den så den er litt Fu**a så trenger ny), tenke egentlig og kjøpe den samme telefonen igjen men vill heller prøve en ny ,

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

beklager seint svar.hvor bestillte du mobilen i fra Eriksendrul ?

 

Jeg bestilte min fra Deal.no fordi jeg kun har 1000 kr cash hjemme nå

 

jeg fant denne telefonen på Deal.no Via Kelko deal.no var ikke den billigste men den eneste som hadde betalingsmåte som jeg kunne bruke

 

men du har denne siden også med en billigere pris Sony Ericsson W20i Zylo Jazz Black fra E-Shop

 

 

denne er billigere men dem tar kun betalt med visa eller bankoverøfring . jeg bestilte fra Deal.no med faktura .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...