Gå til innhold

Knust HTC Sensation skjerm


Anbefalte innlegg

Fikk ny jobbmobil i går. En HTC Sensation.

 

Jeg satt i godstolen og overførte kontakter fra min HTC HD2, når min Sensation falt fra stolarmlendet og ned i gulvet. Et fall på maks 1 meter på et parkettgulv. Den landet helt flatt på gulvet med skjermen ned. Spratt ingenting. Jeg snur mobilen og hele skjermen er knust! Den fungere fortsatt fint å bruke den, mens glasset er i 1000 fragmenter.

 

Har lyst å reklamere på denne, men regner med det er dødfødt?

 

Jeg ville trodd det kun var å kjøpe ny skjermdel?

 

Noen som vet hvor? Pris og lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle kan si det samme som deg , derfor vill ikke dette gå igjennom som reklamasjon selvom den skal tåle ganske mye mer vill jeg tru ,

 

men det kan alle si som knuser skjermen . `` det var bare fra stolen og ned maks 1 M ``

 

Du har ingen bevis egentlig ,derfor er det vanskelig for den som eventuelt må fikse dette og godta den forklaringen . reklamasjon hadde jo mere hvert om skjermen datt ut .

 

( noe du kan prøve deg på er og fjerne alt glasset og si at glasset i skjermen datt faktisk ut av telefonen og knuste , det fungerete for fetteren min merklig nok ) for de må jo fjerne glasset for og eventuelt sette in nytt uansett .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet evt hvor?

 

Google is your friend Sir!

 

http://telefonfix.no

Jeg brukte denne. Sendte inn telefonen via posten. Jeg brukte ikke smartpost, og nå hevder telefonfix å aldri ha fått telefonen.

 

Jeg kjenner posten relativt inngående, å kommer til å forfølge saken via dem. De har god oversikt over evt tilsvarende saker fra tidligere, og om dette er et "problem" som hender ofte hos telefonfix.no.

 

Noen som har noen erfaringer med dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...