Zepplin Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 hei, cd`en min er akkuratt blitt litt fuck. Warcraft cd-en altså, jeg har cd-keyen enda men jeg mangler da en no-cd crack. er d noen som vet hvor jeg kan finne en virkende no-cd crack for warcraft III reign of chaos som funker for den nye patchen? plz reply her :o
L03VIk Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 ! har nok det du leter etter. Legger ut no-cd-patcher til spill+oppdateringer. Håper ikke dette regnes som "info som leder til piratvirksomhet". Det er jo ikke ulovlig med no-cd crack så lenge man har kjøpt spillet på lovlig måte(??)
Eriond Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Trodde det var mulig å få tilsendt ny cd-plate dersom det ble feil på originalen. Dersom man sender inn den gamle da, men det er ikke sikkert at dette er korrekt informasjon. Mener bare å ha lest det en plass... Går jo an å undersøke.
Macint0sh Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Her lever en haug med folk veldig farlig. Se på dette som en advarsel.
Anbefalte innlegg