Gå til innhold

Ny smarttlf - er nye Sony Mini noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg for en stund siden en huawei U8800 men den måtte på rep umiddelbart og en ny en har ikke ankommet enda så jeg må se meg om etter noe annet. Kunne gjerne hatt en litt mindre telefon og ser på etterkommeren av Sony X10 mini - Nemlig Xperia Mini. Jeg finner lite info om den, men er det genrerelt et godt valg utifra hardware osv...?

 

https://prisguiden.no/produkt/sony-ericsson-xperia-mini-147856

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte den telefonen, men slo det fra meg rett og slett fordi jeg tror skjermen vil bli irriterende liten (har ikke erfaring med verken den nye eller den gamle modellen, så det kan godt være jeg tar feil).

 

EDIT: Off topic, men likevel; Hva skjedde med U8800? Dette er en av de telefonene jeg vurderer å kjøpe...

Endret av Kivlos
Lenke til kommentar

Den nye Xperia Mini løser begge de to største problemet jeg fant med min X10 Mini, oppløsningen på skjermen er doblet (og størrelsen på skjermen økt litt), og den garanteres oppdateringer av Android i 18 måneder. Dersom du ikke liker enhåndsbetjeningen som SE har laget er det lett å legge inn en ny launcher.

 

Nå har jeg skaffet meg en ny Neo, men har egentlig lyst på Ray eller Mini istedenfor. I tillegg har jeg lyst på en Active for friluftsbruk...

Lenke til kommentar

Jeg vurderte den telefonen, men slo det fra meg rett og slett fordi jeg tror skjermen vil bli irriterende liten (har ikke erfaring med verken den nye eller den gamle modellen, så det kan godt være jeg tar feil).

 

EDIT: Off topic, men likevel; Hva skjedde med U8800? Dette er en av de telefonene jeg vurderer å kjøpe...

 

Ustabil og funderte ikke på wifi. Sendt på rep for lenge siden, skal få ny, men ser ikke ut til at den blir sendt med det første. Jeg er vant med en gammel Nokia som har 1.8" - tror ikke skjermstørrelse blir noe issue.

 

Jeg har og lett etter tester, men finner ikke noe fornuftig.

 

Noe SE telefoner har jo høy SAR-verdi, vet noen hvordan det er med denne?

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...