Gå til innhold

HTC Desire - Hvilken ROM anbefaler dere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også anbefale Oxygen. Skal ikke påstå at jeg har erfaring med mange ROMs, men ser ingen grunn til å prøve noe annet så lenge Oxygen fungerer akkurat som jeg ønsker, uten problemer og med en aktiv utvikler som sørger for en stabil og lett ROM. Kjører Go Launcher og svært godt fornøyd med denne kombinasjonen!

Lenke til kommentar

Takk for tips om Oxygen, men ser at den bruker Android 2.3.2 og ikke har blitt oppdatert siden Januar... Nå er det vel 2.3.4 som gjelder?

 

Som sagt, vil veldig gjerne ha tilbake en del av Sense funksjonene, men ikke all mulig bloatware som gjerne ligger med...

Her er forresten link til siste versjon av oxygen. v2.2.2 er navnet på oxygenversjonen, ikke androidversjonen. Oxygen v2.2.2 kjører android 2.3.5.

Lenke til kommentar

Takk for tips om Oxygen, men ser at den bruker Android 2.3.2 og ikke har blitt oppdatert siden Januar... Nå er det vel 2.3.4 som gjelder?

 

Som sagt, vil veldig gjerne ha tilbake en del av Sense funksjonene, men ikke all mulig bloatware som gjerne ligger med...

 

Jeg for min del ser Sense som bloatware :) Men som de andre sier Oxygen kjører siste versjon av android :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...