Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min første kjærlighet?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt i 13-årene som er på jakt etter min første kjærlighet, men jeg vet ikke hvordan jeg skal starte en samtale med en jente, og hvordan jeg utvikler et godt forhold. Når skal man ta det et steg fremover?

 

 

Jeg er ikke sjenert i det hele tatt, men man hopper ikke ut i havet før man kan svømme, et lite ordtak jeg kom på i farten.

 

Så noen få spørsmål.

 

- Hvordan starter man samtalen?

- Hva bør man unngå?

- Når er tiden inne?

 

Tar selvfølgelig i mot litt ekstra tips! =)

 

Gutt, 13 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den alderen du er i nå kommer jenter til og komme og gå

 

Det er vanskelig og si hva du skal starte en samtale med

 

Først og fremst ville det jo vært lurt og peke ut noen jenter som kanskje du liker eller er intersert i .

 

Noe du veldig sterkt bør ungå som mange gjør i den alderen er og prøve og bevise noe til jenter .

 

ikke lek tøff . Ikke skryt av noe og ikke prøv og bevise noe for dem

 

Vær deg selv og prøv og være intersert i hva dem sier . eller værtfall lat som du er det , Spør om dem vil finne på noe en dag , se en film eller dra på kino eller noe . ingenting farlig med og spørre om det .

 

Og et tips til ikke gå etter jenta alle liker om det er en sånn jente i ditt miljø

 

Vet ikke om dette funker for din alder men vet det har fungert før for litt eldre personer

 

dette er et veldig stygt triks egentlig og vet ikke om det funker for din alder .

 

Men om det er 2-3 jenter i en vennegjeng som er mye med værandre og hun ene er mye penere enn hun andre eller om 2 av dem er mye pener en dem andre så begynn og snakk med hun som er minst pen og gi henne komplimanger og hold på , Da vil den/de 1 eller 2 jentene bli sjalu ( Om dem vet dem er penere) og da vil kanskje de begynne og prate med deg .

 

Det har fungert for meg en gang , selvom jeg var sammen med hun dama mi jeg er sammen med nå så måtte jeg bare prøve dette og det fungerer , jeg gjorde det bare for morroskyld :p men det funka .

Lenke til kommentar

Den alderen du er i nå kommer jenter til og komme og gå

 

Det er vanskelig og si hva du skal starte en samtale med

 

Først og fremst ville det jo vært lurt og peke ut noen jenter som kanskje du liker eller er intersert i .

 

Noe du veldig sterkt bør ungå som mange gjør i den alderen er og prøve og bevise noe til jenter .

 

ikke lek tøff . Ikke skryt av noe og ikke prøv og bevise noe for dem

 

Vær deg selv og prøv og være intersert i hva dem sier . eller værtfall lat som du er det , Spør om dem vil finne på noe en dag , se en film eller dra på kino eller noe . ingenting farlig med og spørre om det .

 

Og et tips til ikke gå etter jenta alle liker om det er en sånn jente i ditt miljø

 

Vet ikke om dette funker for din alder men vet det har fungert før for litt eldre personer

 

dette er et veldig stygt triks egentlig og vet ikke om det funker for din alder .

 

Men om det er 2-3 jenter i en vennegjeng som er mye med værandre og hun ene er mye penere enn hun andre eller om 2 av dem er mye pener en dem andre så begynn og snakk med hun som er minst pen og gi henne komplimanger og hold på , Da vil den/de 1 eller 2 jentene bli sjalu ( Om dem vet dem er penere) og da vil kanskje de begynne og prate med deg .

 

Det har fungert for meg en gang , selvom jeg var sammen med hun dama mi jeg er sammen med nå så måtte jeg bare prøve dette og det fungerer , jeg gjorde det bare for morroskyld :p men det funka .

 

Takker vel for tips..

Jeg vet jenter kommer og går på min alder, men kan likevel prøve seg.

 

 

Artig tips... :p Får nok prøve det ut.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...