Gå til innhold

Stille kabinett, hvilket?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg driver nå å kjøper inn deler til min nye stasjonære pc, og tenkte jeg skulle begynne med å velge et kabinett.

 

Pris

Prisen bør ligge mellom 0-800 kr. Går det litt over er ikke det veldig farlig, men det er denne prisen jeg har i tankene.

 

Hva skal jeg bruke maskinen til

Maskinen vil i hovedsak bli brukt til surfing, skolearbeid, musikk og filmer. Det vil i ny og ne bli litt spilling, men det er ikke dette som er hovedområdet.

 

Vekt

Vekt er ikke relevant, da maskinen ikke skal brukes til LAN. Denne maskinen skal stå på samme sted hele tiden, med mindre jeg fytter

 

Kjøling/Støy

Luftkjøling. Vil ha så lite bråk som mulig, så vil ha et stille kabinett. Gjerne også store vifter som ikke bråker

 

Utseende

Vil helst ha et clean kabinett. Lys osv er ikke nødvendig. Skal ha maskinen på soverommet, så vil helst ikke lyse opp hele rommet :p

 

 

Oppsummering

Jeg vil gjerne ha et pent/clean kabinett, som er stille og holder en bra temperatur. Prisen bør ligge på 0-800 kr (noe over er ok).

 

Setter pris på forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du passe på at kabinettet har feste for 2,5" enheter som SSDer. Dette er ikke noe problem i R3, da alle harddiskrammene har mulighet for 2,5" enheter + det følger med en ramme som du setter i 5,25" plassene som gjør at du kan sette 2,5" enheter der.

 

Har selv R3 med to harddisker og en ssd, og det ser slik ut:

post-138102-0-47059700-1312742587_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...