Gå til innhold

Den nye brukeren


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gutt på 22 år og studerer fortsatt. Jeg fant denne siden ganske nyttig og til hjelp. Jeg er positiv og hyggelig person som smiler mye :p og er veldig god lytter, selv om jeg selv snakker lite. Jeg har utlandsk bakgrunn og har bosatt meg her i ca. 10 år nå. Men samtidig sjenert (spesielt fra jenter) og litt usosial.

 

Jeg har lyst til å overkomme sjenertheten min og bli mer sosial ved å snakke med andre mennesker rundt meg og spesielt spørre ting som jeg ikke tørr å spørre i offentlig eller mens den andre person vet hvem jeg er, som er en av grunnene til at jeg er registrert meg her.

 

Jeg har nesten ingen venner som jeg kommer overens men mange jeg kjenner. Jeg ønsker meg folk jeg kommer godt overens og håper på at kanskje diskusjon.no også kan være til hjelp.

 

Jeg vet det er flaut og burde kanskje allerede ha kommet langt på den alderen men en eller annen gang må det uansett starte og jeg prøver å gjøre noe uansett.

 

Det var meste jeg kommer på å fortelle åpent. Håper at det blir noe godt ut av det :)

Endret av majhno8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg er gutt på 22 år og studerer fortsatt. Jeg fant denne siden ganske nyttig og til hjelp. Jeg er positiv og hyggelig person som smiler mye :p og er veldig god lytter, selv om jeg selv snakker lite. Jeg har utlandsk bakgrunn og har bosatt meg her i ca. 10 år nå. Men samtidig sjenert og litt usosial.

 

Jeg har lyst til å overkomme sjenertheten min og bli mer sosial ved å snakke med andre mennesker rundt meg og spesielt spørre ting som jeg ikke tørr å spørre i offentlig eller mens den andre person vet hvem jeg er, som er en av grunnene til at jeg er registrert meg her.

 

Jeg har nesten ingen venner som jeg kommer overens men mange jeg kjenner. Jeg ønsker meg folk jeg kommer godt overens og håper på at kanskje diskusjon.no også kan være til hjelp.

 

Jeg vet det er flaut og burde kanskje allerede ha kommet langt på den alderen men en eller annen gang må det uansett starte og jeg prøver å gjøre noe uansett.

 

Det var meste jeg kommer på å fortelle åpent. Håper at det blir noe godt ut av det :)

 

 

Hei!

 

Jeg vet ikke om jeg kan svare på de spørsmål du har men er åpen for alle mulige samtaler.

Det er kanskje best at du skriver til meg direkte om du har interesse. e-posten min er [email protected] og du kan finne mye ut om meg på www.nordlys.net. Hjertelige hilsen Claus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...