Gå til innhold

Shareaza v1.9 Beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shareaza v1.9 Beta

Shareaza er en P2P klient for Windows som lar deg laste ned alls lags filer funnet på de forskjellige P2P nettverkene.

Denne klienten støtter det nye Gnutella 2 nettverket og er gratis. Klienten inneholder ikke noen form for spyware eller ekstra programmer som blir installert sammen med Shareaza.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint du lagte den artikkelen.

Tror mange ikke aner at den fins og blir veldig glad når de ser den eksisterer.

Hvem fikk du tipset av :wink:

Anbefaler på det sterkeste at alle prøver Shareaza.

Det er noe feil med den.

Det står at artikkelen ble laget 1 januar 1970 noe som ikke stemmer

:o

Skrevet

haha :lol:

jeg er den eneste som har vota.

Hvis du ikke får det til og svive skikkelig så har de en fin FAQ og et VELDIG bra moderert forum som hjelper deg.

Veldig forrvirrende med alle de talla.

siden Edonkey og bittorrent nettverk støtta har de lagt ut følgende versjoner(fra første til siste)

V1.9beta

1.8.8.3

1.8.9

1.8.9.9

1.8.9.17

å bruke V1.9beta blir litt feil ettersom det var den første betaen med bittorrent og edonkey støtte.

Skrevet

jokki -> så den versjonen som burde lastes ned er 1.8.9.17?

Etter det jeg skjønner bruker du Shareaza, er den nyeste betaen spesiellt ustabil? Høres genialt ut med tilgang til alle nettverkene, men for tiden er kazaa lite k++ veldig stabilt, ikke sikker på om jeg vil gi opp det.

Forøvrig en ganske kort artikkel, syns nesten dere kunne gravd opp litt mer info rundt Shareaza ;)

Skrevet

er du for lat for å gå inn på www.shareaza.com :lol::lol::lol:

Må jeg hacke deg slik at den kommer opp på skjermen din selv om det ikke var planen. :lol::lol::lol:

Du finner Masse stoff på shareaza sin side og forum.

Jeg anbefaler den nyeste versjonen av shareaza på det sterkeste.

Kunne tenkt meg å laget en faq/guide men først vil jeg se en egen P2P del før jeg gjør det.

Å skrive en guide/faq om shareaza rett i programmvare delenen. vil være som en dråpe salt i havet.

Hva venter du på last ned!

Du har ingen ting å frykte.

Skrevet

Jeg liker korte artikler :]

Neida, ønsker du mer informasjon kan du trykke på linkene under artikkelen, som peker mot www.shareaza.com.

Skrevet

Unnskyld at jeg var lat da ;) Installerte det forresten igår kveld, funker ganske bra :) litt uvant at det tar så lang tid før den kommer skikkelig igang med søket men finner det meste!

Skrevet

enda en som er lat!

Hva har du å tape?

du legger det inn prøver og sletter du det igjen hvis du ikke liker det(mest sansynlig kommer du ikke til å gjøre det)

• 2 uker senere...
Skrevet

nei det fins ikke noe bedre en shareaza.

Det er min mening, men for å finne din mening må du prøve det selv.

Edit: Gratulere med moderator status sfenne :woot:

Skrevet

det er nokk bare din.

Kan fint gjøre hva jeg vil på pc-en, mens shareaza står på men den tar hele linja så cs eller battle net går ikke.

Prøv å last ned nyeste versjon(1.8.9.17 Release Candidate)

De gamle versjonene skal rigtig nokk ha litt problemer med cpu spising.

Skrevet
er det bare min Shareaza som spiser mellom 50-80% cpu-kraft etter et par timer?

fast hashing SPISER cpu-kraft.

Så det annbefales ikke så veldig hvis du har treg pc, Samtidigt er det ganske buggy og kan i verstefall restarte programmet.

Skrevet
fast hashing SPISER cpu-kraft.

Så det annbefales ikke så veldig hvis du har treg pc, Samtidigt er det ganske buggy og kan i verstefall restarte programmet.

p4 1.8ghz og xp2000 burde holde til et fildelingsprogram.

anyway.. droppet shareaza, og gikk tilbake til emule/bt++ .. mye høyere hastigheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...