Skogslik Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 (endret) Black Metal utgivelsene til Graveland + Veles - Night on the Bare Mountain: Pagan/viking utgivelsene til Graveland: Manglere enda noen album, men er alltid på jakt etter dem...! Endret 5. september 2012 av Skogslik 1
Anvlaibar Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Nye greier siden sist. Øverst, fra venstre til høyre: Death in June - But, What Ends When The Symbols Shatter?, Rahu - The Quest For The Vajra Of Shadows, Wovenhand - The Laughing Stalk Slint - Spiderland, Thule - Natt, Mgła – With Hearts Toward None Arcturus - Constellation, Arcturus - Aspera Hiems Symfonia, Pseudogod - Deathwomb Catechesis Urfaust - Der Freiwillige Bettler, Death Grips - The Money Store, Deathspell Omega - Vinyl-boks m/ Si Monumentum Requires, Circumspice, Kénôse, Diabolus Absconditus, Mass Grave Aesthetics, Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum, Paracletus, Chaining the Katechon, Drought Dark Sonority - Kaosrekviem, Dødsengel - Alongside Choronzon 3
Need44speed Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 ah kult, du fant svøpt morgenrød på vinyl. hvor yme kosta den?
Vowels Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 Jeg er ikke helt sikker, kjøpte den sammen med litt andre greier fra en fyr. Tipper rundt 400-500ish 1
CypheroN Skrevet 27. februar 2013 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Følger opp med noen bilder sjæl. Tapes, for det meste. LP-ene får vi ta senere. Mitt mobilkamera har veldig lav kvalitet, sorry for det. Klikk på bildene for å få de større. Bare spør hvis du lurer på hva noe er. Litt for mye tiltak å skrive hva alt er. Dressed in Streams Wulkanaz Norsk / Nidaros Diverse Endret 27. februar 2013 av CypheroN 1
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 fant en pappeske til singler. lp er og 10" har jeg i en kasse fra IKEA. har blitt fullt i den tho.
Need44speed Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Tenkte å legge ut samlinga også. Droppet å ta bilde de det sto navn over. Spør hvis du lurer på hva noe er. taake 1000ex. en signert. darkthrone er grå black debbath e signert dead meadow er gull 100ex. spiritualized er signert nina nielsen er signert sex pistol 3500 ex 3
Datasmurf Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Hvordan jeg har misset denne tråden forstår jeg ikke, men får slenge med noen bilder her og nå og så oppdatere utover året (når jeg får hentet hjem fangsten fra de siste ukene).
Anvlaibar Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Litt nytt fra de to-tre siste månedene. Earth - Pentastar: In the Style of Demons, Jim O'Rourke - Halfway to a Threeway, Steve Reich - Tehillim, Philip Glass - Glassworks. TheWeeknd - Trilogy m/ Thursday, Echoes of Silence og House of Balloons.
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 hørte at det var noe lureri med signeringa på weeknd box settet, synd. Fortsatt stilig box set da.
Vowels Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Hvordan lureri? Foretrekker at ting ikke er signert jeg, trekker ned med mindre det er en personlig kopi eller lignende.
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 (endret) de var kopiert ellerno http://citysound.bohemian.com/2013/03/30/the-weeknd-printed-fake-signatures-on-his-200-signed-trilogy-vinyl-box-set/ liker signerte plater jeg, spesielt hvis de er signert "i person" når man møter artister osv Endret 2. april 2013 av Bork Laser
Anvlaibar Skrevet 2. april 2013 Skrevet 2. april 2013 Ser ganske tydelig at det ikke er ekte. Den er håndnummerert da. Uansett, jeg gir faen.
Skogslik Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 Fikk endelig ånden til og sortere alle vinylene alfabetisk i dag: Slik ser ser det ut med alle vinylene ute av hyllene: Blir digg og få system! 4
Vowels Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Dæven, begynner å bli noen nå! Må snart gjøre noe lignende, null system hos meg. Blitt sånn at jeg ikke finner det jeg vil høre på, tar for lang tid å leite gjennom.Post mer bilder, anyone?
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. september 2013 Skrevet 24. september 2013 Forsatt folk som kjøper det? Stilig men forstår ikke helt hvorfor..
Need44speed Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Fikk endelig ånden til og sortere alle vinylene alfabetisk i dag: Slik ser ser det ut med alle vinylene ute av hyllene: Blir digg og få system! fin den Sleep picturediscen
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Skrevet 26. september 2013 Nice samling, Skogslik! Burde avfotografere samlinga igjen, samt flytte den fra hylla den står i nå og til en mer tilgjengelig hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå