Gå til innhold

Enkeltemne student? Hva vil det si?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er nok litt i samme situasjon som mange her. Hvis jeg får plass på de emnene jeg har lyst til å gå, så har jeg tenkt til å flytte til Oslo for å være enkeltemnestudent og sanke noen studiepoeng. Men hvis de emnene jeg er interessert i ikke blir tilgjengelige, kommer jeg ikke til å flytte til Oslo. Dermed er jeg jo tvunget til å vente til 1. september før jeg kan dra innover på forelesninger på ønskede emner. Hvordan i pokker er ordningen med dette da, hvis studiene begynner neste uke? Da går jo vi som søker som enkeltemnestudenter glipp av en hel masse hvis vi ikke har muligheten til å møte opp på forelesninger i eventuelle emner vi skal ha før vi får svar.

Lenke til kommentar

"Som enkeltemnestudent avhenger tid for undervisning, semesterstart og

eksamen av hvilke emner du velger. Du kan finne informasjon om

undervisningstider på emnesidene til de aktuelle emnene, som linkes

herfra: http://www.uio.no/studier/emner/"

 

Hmm I guess vi bare må vente til tirsdag å se da. Fristen er jo 1. september. Men tror ikke vi må vente til 1. september. Hmm er litt usikker altså.

 

edit. Har ringt å snakket med dem. Det hele kommer an på hvilke emner man tar ja. Det kan være studiestart nå til uken eller neste uke igjen. Kommer helt an på. Man kan se når emnene har forelesninger på UiO sine sider. Så er å ta en titt der. Hjelper jo ikke så mye nå ettersom hva som blir ledig fortsatt er ukjent. :) Men kan jo gå an. Eksamen er i desember og vi søker om å bli enkeltemnestudenter nå for høstsemesteret. Så er det ny søkning for våren senere. Så 30 studiepoeng fram til jul altså.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...