abene Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Lanserer sin første alt-i-ett PC, med 3D. Dette er LGs første alt-i-ett
RoaRawR Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 den musa minner meg om kommadore musa <3 den komer siker titl og koste ein del...
norgi Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg har aldri skjønt meg på alt i et, kan like godt kjøpe en bærbar, en gedigen bærbar omså, men det beste hadde vært en vanlig også ekstern skjerm for hjemme bruk. Slik jeg har planlagt
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! Så vidt jeg veit, så kan man jo også installere Windows på Mac . Men mer konkurranse på dette markedet er alltid en stor fordel.
RattleBattle Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! LG er vel ikke så mye billigere enn Apple, så man kan i så fall like så godt installere Windows på Mac om du liker Mac-design og Windows...
Nødstopp Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! LG er vel ikke så mye billigere enn Apple, så man kan i så fall like så godt installere Windows på Mac om du liker Mac-design og Windows... Så var det jo nettop det. Mac har en tendens til å sette opp prisen på 5 år gammel hardware, og denne blir vel heller ikke så billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå