Gå til innhold

Skjøte HDMI kabel (10m+5m)


Anbefalte innlegg

Hei.

Har endelig rota meg til å kjøpe LCD til soverommet, og vil gjerne kable den til PC'en så pent som mulig (unger som liker ledninger, kone som ikke gjør det :p). Per i dag har jeg en 10m HDMI kabel jeg vet fungerer fint til stue-tv'en, men tenkte å skjøte på en 5m HDMI slik at jeg får signalet langs veggen og ikke i luftlinje over hele stua.

 

Med unntak av en HDMI-kabel til, hva trenger jeg? Må jeg ha en repeater-type ting eller holder det å kjøpe en 5m M/F HDMI? Eventuelt bare en sånn liten skjøtedings?

 

All hjelp tas i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig håpet å slippe unna 700 spenn i stash nå som jeg har bestilt nye deler til pc'en og ny tv.. Men takk for tilbudet, tanken med Nettverkskabel virker jo veldig lekker i og med at den er tynn å kable langs veggen samt at man slipper å bruke mye penger på HDMI kabel i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gu5FnYol

Hadde egentlig håpet å slippe unna 700 spenn i stash nå som jeg har bestilt nye deler til pc'en og ny tv.. Men takk for tilbudet, tanken med Nettverkskabel virker jo veldig lekker i og med at den er tynn å kable langs veggen samt at man slipper å bruke mye penger på HDMI kabel i seg selv.

 

Liker nettverksløsningen, da den er veldig fleksibel ifh. til senere endring inntil 30-40 m :)

Lenke til kommentar

Hadde egentlig håpet å slippe unna 700 spenn i stash nå som jeg har bestilt nye deler til pc'en og ny tv.. Men takk for tilbudet, tanken med Nettverkskabel virker jo veldig lekker i og med at den er tynn å kable langs veggen samt at man slipper å bruke mye penger på HDMI kabel i seg selv.

 

http://www.dustinhome.no/product/5010379249

 

Denne funker fjell. Bruker den sammen med en annen 5m hdmi kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...