Gå til innhold

Nikon sb 700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr at den kan "zoome" bredden av lysstrålen så den dekker tilsvarende 24-135mm på et fullframehus, eller 16-90mm på ditt hus. Altså - om du bruker brennvidder mellom 16 og 90mm, så vil den kunne gi fullt lys til hele bildet i bredden.

 

Nå er ikke jeg veldig stø i engelsk, men virket ikke som denne "nissen" var veldig imponert :ohmy:

Ka du tru? :cool:

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg veldig stø i engelsk, men virket ikke som denne "nissen" var veldig imponert :ohmy:

Ka du tru? :cool:

Kenny Boy er en nisse - han lirer til tider av seg noen underlige meninger. Men - det er mye bra han skriver - man skal bare ta enkelte ting han sier med noen prammer lastet til randen med salt.

Når det gjelder denne anmeldelsen var den god. Jeg kommenterer bare at han ofte ellers skriver som en nisse.. ;)

Lenke til kommentar

SB-600/800 er snøen som falt i fjor og har ett felles minus og det er brukergrensesnittet. Var å tok bilder med ei som har en SB-800 for 2 uker siden og hun huska ikke hvordan får den ut av slave modus...på SB-700/900 gjøres det ved en bryter og ingen har de har såvidt jeg vet "skjulte" funksjoner ved å holde inn knapp x, deretter danse fugledansen i 20 sek etterfulgt av knapp y for å bytte modus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...