Gå til innhold

[Løst] Vurderer å bytte operatør, men finner ikke Ludo Terningkast 6


DBM

Anbefalte innlegg

Finner rett og slett ikke abonnementet på ludomobil.no.. Finnes det ikke for nye kunder?

 

Jeg har Terningkast 6 nå, men husker ikke prisene og gratis bruk. Og nå vurderer jeg Tele 2 Sheriff og Telipol Mini.

 

Er det andre abonnementer jeg burde se på? 94 min ringing og 136 sms i juli, ingen MB.

Endret av DBM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onecall Faktura så ikke så dumt ut, takk for tipset.

 

Sammenlignet med Sheriff er det 120 min vs 130 min, men 0,65 kr/min vs 0,79 kr/min. Tror det blir Sheriff da.

 

Men ingen som vet noe om Terningkast 6? Har jeg det fremdeles, eller har de gitt meg et nytt abonnement?

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Men hva slags abonnement har jeg da? Jeg kan ikke se å ha mottatt noen melding om nytt abonnement.

 

Det jeg har fått er en informasjonsmail hvor det står:

 

"Fra 1. april 2011 betaler du kr. 59,- i månedsavgift. Kunden får da 125 kr de kan bruke til tale, SMS, MMS eller data tilpasset abonnementets nye prisplan."

 

Så da kan jeg ikke ha Ludo Rød x-small i hvert fall, siden det ikke har månedspris? Eller har jeg T6, bare pluss 59 kr?

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Hei. Du har Terningkast 6 fremdeles. Du har som nevnt over her, 125 kroner du kan bruke som du vil. Du betaler 59 kroner hver mnd, men forbruket ditt vil ikke bli fakturert deg før du har overskridet de 125 kr som ligger i abonnementet.

 

Jeg kan ikke tro regningene dine er så høye, utover de 59 kronene, i og med du ikke forbruker mer enn det du nevnte over. Jeg kan ikke se noen vits i å skifte. Så vidt jeg vet, er det ikke noen som gir deg 125 kr du kan forbruke slik du vil uten å ta betalt for det. Så lenge vi (ja, jeg er Ludo Mobilforhandler) ikke stenger ned Terningskast 6, så klarer jeg ikke å se at du vil komme noe billigere ut av det med noe annet abonnement. (Nå kjenner ikke jeg alle som er der ute, men blant de jeg kjenner til i alle fall)

 

Så med det forbruket, vill jeg forsatt med Terningkast 6 :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bah, var en sneaky post mitt inni som hadde gitt info om hvor ud fant abbonement, så da var det ingen ting :D Lykke til med valget:)

Selv har jeg faktisk netcom large og er ganske fornøyd med dette, passer bra til min bruk og blir iofs ganske rimelig i forhold til hva jeg har hatt :)

Endret av Alejoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...