Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp meg med pcn min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok..så igår skulle jeg slå av og ¨på pcn min right...Så da den skulle starte opp blir skjermen svart og det blinker en liten hvit strek helt øverst i venstre hjørne...Det går ikke å trykke på noen knapper, bare av og på!

noen som vet hvordan jeg kan fikse det??? :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en windows cd i pcn ? Ta ut CD'n som står i og prøv på nytt, hvis det ikke funker, sett bios til å boote fra Hard Disk istedefor å boote fra CD rom.

Skrevet

det er toshiba...en sånn mini pc liksom, så den har ikke noe cd rom :p ..jeg er ikke helt into pc-språk...OS ? Bios?

sorry as :whistle:

Skrevet

åååjaaaa :!:

ok, jeg kommer inn på Bios...men det er en for setup og en for boot device (elns), betyr det at det er os som er fucka? det er windows xp btw:P

er den eneste måten jeg kan få startet pcn igjen på, å restarte hele dritten? :hmm:

Skrevet

Du får ingen melding opp BOOTMGR eller noe andre ting?

Til dere som har kunnskap, mulig ødelagt boot fil som må fikses med Windows reparasjon.

Skrevet

bootmgr?.. :dontgetit:

Japp, du nevnte at det kom en hvit strek øverst i venstre hjørne som bare blinker. Det kommer ikke noe melding som f.eks: Missing BOOTMGR eller andre ting?

Skrevet

nei....det eneste som kommer er den hvite streken :S og da kan jeg heller ikke gjøre noe, jeg må trykke på f12 eller f2 før den svarte skjermen kommer opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...