Gå til innhold

Godt nok Oppsett?


Anbefalte innlegg

Hei! Skal bygge min første Stasjonære PC, og etter en del timers hardware sjekking har jeg kommet fram til dette oppsettet!

 

Stasjonær PC Oppsett

 

Det jeg lurer på er om alt dette vil passe sammen, og om dette vil være et greit oppsett til gaming? :D Vil helst holde meg rundt 10.000, så hvis det er noe jeg burde endre på, prøv å gjøre det så billig som mulig :innocent:

 

Skal etterhvert oppgradere til et SLI oppsett av samme kort, men vil det fungere på det moderbordet? :roll:

 

Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Skal bygge min første Stasjonære PC, og etter en del timers hardware sjekking har jeg kommet fram til dette oppsettet!

 

Stasjonær PC Oppsett

 

Det jeg lurer på er om alt dette vil passe sammen, og om dette vil være et greit oppsett til gaming? :D Vil helst holde meg rundt 10.000, så hvis det er noe jeg burde endre på, prøv å gjøre det så billig som mulig :innocent:

 

Skal etterhvert oppgradere til et SLI oppsett av samme kort, men vil det fungere på det moderbordet? :roll:

 

Takk for alle svar :D

 

 

Synes du har gjort en rellativ liste sommerker av at du trenger ikke noe bedere. hadde jeg vært deg nå så hadde jeg gått inn på komplett.no og andre sider. og sette opp det samme som du har gjort der. for å se pris forskjellen. ;)

Lenke til kommentar

Synes du har gjort en rellativ liste sommerker av at du trenger ikke noe bedere. hadde jeg vært deg nå så hadde jeg gått inn på komplett.no og andre sider. og sette opp det samme som du har gjort der. for å se pris forskjellen. ;)

 

Ok, takk for tipset, og raskt svar! :D Men vil alt fungere sammen? Og vil det fungere med de skjermkortene i SLI? :)

Endret av Hits4Clits
Lenke til kommentar

Oppsettet ser kjempebra ut, men du skal sjekke at skjermkortet du har valgt klarer å trekke spillene DU vil kjøre i 1920x1080(evt 1200). Jeg vet at bedre alternativer blir betydelig dyrere, men hvis du først skal blåse 10 laken på en PC er det ikke dumt å blåse 11 eller 12 for å få den til å gjøre det du trenger. Vurder også et Z68-hovedkort, gjerne fra ASUS det også.

 

EDIT: ASUS P8C67 PRO støtter både CF og SLI, ja.

 

EDIT2: hvis du skal se prisforskjellen mellom nettbutikker, så legg handlelisten din inn på prisguide.hardware.no

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Synes du har gjort en rellativ liste sommerker av at du trenger ikke noe bedere. hadde jeg vært deg nå så hadde jeg gått inn på komplett.no og andre sider. og sette opp det samme som du har gjort der. for å se pris forskjellen. ;)

 

Ok, takk for tipset, og raskt svar! :D Men vil alt fungere sammen? Og vil det fungere med de skjermkortene i SLI? :)

 

 

Ja hvorfor ikke? :p

 

kabinettet dit er reinet for og ha de dele i seg :p

Endret av Web King
Lenke til kommentar

Tusen takk folkens :D

 

@Ar`Kritz

 

Takk for svar :) Men hvorfor burde jeg velge det moderkortet? Passer det bedre til mitt oppsett, eller er det for å kunne oppgradere senere? :) Har også tenkt til å sette skjermkortet i SLI, og etter det gjør den i følge tester svært godt! :) Har en kamerat med kortet uten SLI, og han er svært fornøyd, og i følge det jeg har sett vil nok jeg bli det å med samme kort :yes:

 

@Web King

 

Høres herlig ut, da blir det nok værtfall det kabinettet ja ^^

Endret av Hits4Clits
Lenke til kommentar

Tusen takk folkens :D

 

@Ar`Kritz

 

Takk for svar :) Men hvorfor burde jeg velge det moderkortet? Passer det bedre til mitt oppsett, eller er det for å kunne oppgradere senere? :) Har også tenkt til å sette skjermkortet i SLI, og etter det gjør den i følge tester svært godt! :) Har en kamerat med kortet uten SLI, og han er svært fornøyd, og i følge det jeg har sett vil nok jeg bli det å med samme kort :yes:

 

@Web King

 

Høres herlig ut, da blir det nok værtfall det kabinettet ja ^^

 

 

Altså, oppløsingene dine vil kreve mer og mer for bedere spil du skal kjøre på pc-en din.

 

 

Stabilt og støvsikkert kabbinet ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens :D

 

@Ar`Kritz

 

Takk for svar :) Men hvorfor burde jeg velge det moderkortet? Passer det bedre til mitt oppsett, eller er det for å kunne oppgradere senere? :) Har også tenkt til å sette skjermkortet i SLI, og etter det gjør den i følge tester svært godt! :) Har en kamerat med kortet uten SLI, og han er svært fornøyd, og i følge det jeg har sett vil nok jeg bli det å med samme kort :yes:

 

@Web King

 

Høres herlig ut, da blir det nok værtfall det kabinettet ja ^^

 

 

Altså, oppløsingene dine vil kreve mer og mer for bedere spil du skal kjøre på pc-en din.

 

 

Stabilt og støvsikkert kabbinet ;)

 

 

Dette kabinettet bestilte jeg meg for 2 dager siden Klikk her

 

___________________________________

Lenke til kommentar

Altså, oppløsingene dine vil kreve mer og mer for bedere spil du skal kjøre på pc-en din.

 

 

Stabilt og støvsikkert kabbinet ;)

 

Ja, er forberedt på å oppgradere en del innimellom xD

 

Leste også at kabinettet var lydisolert, så da blei det et garantert kjøp :)

Lenke til kommentar

Altså, oppløsingene dine vil kreve mer og mer for bedere spil du skal kjøre på pc-en din.

 

 

Stabilt og støvsikkert kabbinet ;)

 

Ja, er forberedt på å oppgradere en del innimellom xD

 

Leste også at kabinettet var lydisolert, så da blei det et garantert kjøp :)

 

 

Så klart er det det :p er jo en skikkelig blekk box du skal kjøpe da! :w00t:

Lenke til kommentar
Så klart er det det :p er jo en skikkelig blekk box du skal kjøpe da! :w00t:

 

Hehe, er ikke helt oppdatert innenfor kabinett ^^ Men sto at det var ekstremt godt lydisolert, så da vil jeg tro det er bedre enn vanlig ;)

 

 

Jepp, det kabinettet går ikke så veldig i design.Men har kvalitet inni seg. (husk at det er ofte trangt med ledninger når du skal bygge :p ) har bygd så mange, begynner og bli virelig kjedelig :p

Lenke til kommentar

Jepp, det kabinettet går ikke så veldig i design.Men har kvalitet inni seg. (husk at det er ofte trangt med ledninger når du skal bygge :p ) har bygd så mange, begynner og bli virelig kjedelig :p

 

Syntes det var ganske greit design jeg da men xD

 

Bygd såpass mange ja :)

Lenke til kommentar

Jepp, det kabinettet går ikke så veldig i design.Men har kvalitet inni seg. (husk at det er ofte trangt med ledninger når du skal bygge :p ) har bygd så mange, begynner og bli virelig kjedelig :p

 

Syntes det var ganske greit design jeg da men xD

 

Bygd såpass mange ja :)

 

 

ja, nei. Det er ikke no kjedelig design på kabinettet :p så på det selv når jeg bestilte meg pc. Men ble så ei ikke gadd og ha en blekk box :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...