genser Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Da var jeg blitt en del av SSD-bølgen, og etter noen uker ser jeg at jeg må ha et større fokus på diskbruk. Finnes det løsninger for å få W7 til å ta så lite plass som mulig? Bør jeg bruke Home Premium fremfor Ultimate? Finnes det egne utgaver som er designet for å ta lite plass, slik det var av XP? Takk for alt av tips
Web King Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Det man kaaaan gjø er og lage 2 brukerkontoer og dele av diskettplassen på hvær av kontoene. Men det gir vell ikke helt mening i dette. Men blir påen slakt måte begrenset disketplass lagring..
GeirGrusom Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Du kan benytte symlinks for å plassere ikke-ytelseskritisk data på andre harddisker, slik som dokumenter, musikk, video, bilder etc.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 Nei der er ikke kommet noen "tynn" utgave av windows 7 slikt der var en "tynn" utgave av xp. Der er kommet noe som heter Thin-Pc av windows 7, men om det kan brukes til dette, vet jeg ikke. http://www.microsoft.com/windows/enterprise/solutions/virtualization/products/thinpc.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå