Gå til innhold

Games for windows


Hva syns du om Games for windows?  

17 stemmer

  1. 1. Hva syns du om GFW?

    • Jeg liker det ikke, har hatt problemer med spill som har hatt GFW.
    • Jeg liker det ikke, syns det er unødvendig.
    • Jeg liker det.


Anbefalte innlegg

Dette kan godt brukes som en diskusjon tråd rundt GFW, men jeg har ett spørsmål ang. et spill med GFW.

 

Men mitt synspunkt:

Det er noe forbanna greier. Det fryser spillene mine. Det er tar ages å logge inn. Det er unødvendig. Hva er egentlig fordelen med det?

 

Jeg lastet nettopp ned Batman Arkham Asylum fra steam. BAA bruker GFW og jeg får ikke logget inn. Den står bare på "Signing in".

 

Noen løsninger?

 

Som sagt, diskuter gjerne fritt rundt GFW og dine erfaringer med det, men legg igjen en liten løsning for meg a. :p

Endret av GZIP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker et tilfelle hvor jeg ikke fikk logget meg inn på GFW så jeg fikk ikke spilt Warhammer: Ett-eller-annet. Som var litt surt i mine øyne.

Så jeg liker ikke GFW.

 

Steam er på grensen siden man må ha nett for å kunne spille spill som ikke bruker nette.

Mistet nette i helgen og siden jeg ikke fikk meg inn på Steam for å aktivere offline så kunne jeg ikke spille noen av spillene mine... Vet det sikkert har noe med piratkopier etc, men det er jævla frustrerende.

Lenke til kommentar

Jeg liker Games For Windows Live. Da linker jeg opp de spillene som har PC achivements opp mot min Gamertag på Xbox 360. En av grunnene til jeg liker GFWL.

 

. Steam achivements bryr jeg meg fint lite om fordi de kom altfor sent og har nok av achivements på (360/PC) og trophies (PS3) som er blitt samlet opp, og bare makter ikke å samle mye via Steam.

 

Har heller ikke hatt noe form for problemer med GFWL ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...