Gå til innhold

Kall meg syk, men her er enda et nytt design fra meg!


Anbefalte innlegg

jupp, etter at den nye sida har vært to-tre dager på nettet, var det på tide med et nytt design! Får prøve å slå meg til ro med dette her hvis dere synes det er greit nok...

 

her er linken: www.chimera.cjb.no

Forventer like konstruktiv kritikk som jeg har fått de andre gangene.

og..please be gentle...sleit litt med det designet her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siden hadde vært stilig hvis du hadde droppet den gråfargen og brukt hvit i stedet (også i logoen(. Jeg testet det nettopp i paint, og det ble bra.

 

Dessuten den linjen med linkene ser jo helt rar ut. Blåe linker passet veldig dårlig, og var veldig vanskelig å lese.

 

Jeg er ingen proff designer, men jeg synes definitivt websider med hvit bakgrunn er best! Mulig folk som har greie på dette er uenig med meg.

Lenke til kommentar

Svart hadde passet lite med designet. Personlig liker jeg grått, men synes du kanskje har brukt litt for mye av det.. Jeg ville tona det ned litt mot hvit. Hadde sett bedre ut da.. + at det er mye lettere å gjøre kompromisser med en lys gråfarge for hvit-entusiastene her ute ;)

 

Grønn bakrunn på hover er litt teit synes jeg.. hva med å gjøre bokstavene en annen farge på hover istedet?

Lenke til kommentar
Det er akkurat det den ikke gjør.. i allefall ikke i mine øyne.. ;)
Synd for øynene dine da ;)

 

Designet er kult det, men siden er noe bred ( må bruke scroll i 1024*768 ), og det er ikke noe særlig digg. Ekllers bra, og jeg liker godt gråfargen din, men den kunne vært ennå noen hakk lysere.

Kult at du liker designet mitt :) hvilken gråfarge kunne vært lysere? den ved linkene, eller bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Hvilken linje ser rar ut? med linkene? og blå linker? Hvorhen da?

 

Åpne i Opera, så ser du... ;)

Den var visst skikkelig i IE...

 

Hvis du absolutt vil ha gråfarge så ville jeg i hvertfall tatt en lysere gråfarge.

 

Men jeg er også enig i at den hover effekten var dårlig. Kanskje sett litt kulere ut hvis det var grønn under også.

 

Og websiden var for bred ja. Passer akkurat ikke i 1024x768.

 

 

Btw, er denne tråden en show-off, eller for å få hjelp til å forbedre siden den? Virker som om det er en show-off siden, du liksom er uenig i det alle sier, og vil ikke fikse det.. :wink:

Lenke til kommentar
Hvilken linje ser rar ut? med linkene? og blå linker? Hvorhen da?

 

Åpne i Opera, så ser du... ;)

Den var visst skikkelig i IE...

 

Hvis du absolutt vil ha gråfarge så ville jeg i hvertfall tatt en lysere gråfarge.

 

Men jeg er også enig i at den hover effekten var dårlig. Kanskje sett litt kulere ut hvis det var grønn under også.

 

Og websiden var for bred ja. Passer akkurat ikke i 1024x768.

 

 

Btw, er denne tråden en show-off, eller for å få hjelp til å forbedre siden den? Virker som om det er en show-off siden, du liksom er uenig i det alle sier, og vil ikke fikse det.. :wink:

 

Argh! Alltid blir sidene jeg lager føkka i opera!

Okey, hvor skal jeg ha lysere gråfarge? i bakgrunnen? Skal prøve å gjøre siden mindre jeg...

 

Det er ikke show off nei, men jeg er bare så drit lei av å lage sider som blir "misslykket". Men jeg vil jo at dere skal være ærlige om hva dere mener, og ikke lyge å si at den var bra bare for å støtte meg.

 

Det er bare det at jeg faktisk følte meg ganske fornøyd med siden...Forslag til å gjøre hover'en penere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...