eriknor Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Cela charm les yeux Bildet er fjernet. Link til bildesiden
wasco Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Synes det ble flott med et begrenset fokusområdet som bare innbefatter hode. Flott possitur og en rank og fin holdning på hunden
Tor r Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Fint rett på,det uklare på hunden ble vel litt i meste laget så tett på.
Tjernshaugen Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Cela charm les yeux Link til bildesiden Synes du fikk et godt resultat her. Valg av blender/dybdeskarphet er helt etter min smak, det trekker blikket dit det skal. Den lyse saken i gresset til v. kan med fordel fjernes, men dette ser jeg på som et godt foto.
eriknor Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Skrevet 27. juli 2011 Cela charm les yeux Link til bildesiden Synes du fikk et godt resultat her. Valg av blender/dybdeskarphet er helt etter min smak, det trekker blikket dit det skal. Den lyse saken i gresset til v. kan med fordel fjernes, men dette ser jeg på som et godt foto. Takk skal du ha. Det er litt smårusk i gresset, ja, som jeg burde ha fjernet.
Anbefalte innlegg