Gå til innhold

Nokia 3650 eller Sony Ericcson T610 ?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NN7wWQ

Jo du har ca 2mb.

"minnestatus", en smart liten funksjon der du har oversikt over hvor mye du har ledig, og hvor mange kb som er brukt på de forskjellige stedene (spill, bilder, lyder osv). Der kan du bare legge sammen alle kb, og du vil komme til ca 2mb ;) Det er noen få ting du ikke kan slette, men det meste av de bildene og lydene som følger med kan du slette.

Du kan også lese mange steder at det står "Dynamic Memory 2MB", altså ikke 2mb statisk ;)

Og du har jo det 13 sekunders trikset så du kan få frigjort det meste.

 

Ett bilde tar 30-50kb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo du har ca 2mb.

"minnestatus", en smart liten funksjon der du har oversikt over hvor mye du har ledig, og hvor mange kb som er brukt på de forskjellige stedene (spill, bilder, lyder osv). Der kan du bare legge sammen alle kb, og du vil komme til ca 2mb ;) Det er noen få ting du ikke kan slette, men det meste av de bildene og lydene som følger med kan du slette.

Du kan også lese mange steder at det står "Dynamic Memory 2MB", altså ikke 2mb statisk ;)

Og du har jo det 13 sekunders trikset så du kan få frigjort det meste.

 

Ett bilde tar 30-50kb.

 

 

dette kan å gjøre med 3650 :wink:

Plus du kan få porgramer som pakker filer osv...

Lenke til kommentar

jeg har hatt min t610 i ca en mnd nå, og er strålende fornøyd.

har ikke noe problem med skjermen i sollys..

 

det eneste jeg vil sette fingeren på er mangelen på et mappesystem.. litt vanskelig å holde styr på meldinger og bilder osv uten mapper.. hvis du skjønner =)

 

en annen ting er at meldingene går på et eget minne, og ikke det dynamiske minnet på 2mb. dette gjør at du "kun" har plass til 100mld eller noe sånt..

 

ellers er ikke dette med plass noe problem, dersom du kjøper deg en BT adapter.. bare legg inn alle bildene osv på pcen..

 

men men..

lykke til med valget!

 

uansett hvilken mob du velger får du en underholdningsmaskin som du kan dille med i 2 år.

 

husk også på at de fleste nokia telefoner må inn på rep etter et halvt år, men det er en helt annen diskusjon. :)

Lenke til kommentar

Hehe, da tror jeg denne gutten har bestemt seg... Jeg velger den mobilen som ikke har dårlig rykte, altså en Sony Ericsson for de som lurte på hva jeg kjøpte til slutt... Men jeg har jo et siste spørsmål som vanlig :D

 

Går det ann å få radio på T610 ? Clip on ? eller noe software ?

Kunne noen i så fall posta en link og eventuelt pris ? :smile:

 

Takker på forhånd, og takker alle for hjelpen :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...