Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådlaust internettproblem Zyxcel-router


Anbefalte innlegg

Router: Zyxcel P-660HW-T3 v2

Min tanke er at routeren er sett til ei spesiell instilling slik at den kun tar dei og dei 'signala'. At den feks kun tar 802.11n, i og med at nettet fungerer på nokre pcar, medan andre har null signal.

Når eg går innpå standard gateway/inn på routeren, så ser det ut til at eg ikkje har administrativ tilgang, då eg kun kan sjå og ikkje endre. Korleis fikser eg dette?

 

Tanker om kva som er gale? Sett pris på all hjelp, då eg virkelig treng nett på HTC Desire'en for oppdateringar før eg reiser til utlandet.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Router: Zyxcel P-660HW-T3 v2

Min tanke er at routeren er sett til ei spesiell instilling slik at den kun tar dei og dei 'signala'. At den feks kun tar 802.11n, i og med at nettet fungerer på nokre pcar, medan andre har null signal.

Når eg går innpå standard gateway/inn på routeren, så ser det ut til at eg ikkje har administrativ tilgang, då eg kun kan sjå og ikkje endre. Korleis fikser eg dette?

 

Tanker om kva som er gale? Sett pris på all hjelp, då eg virkelig treng nett på HTC Desire'en for oppdateringar før eg reiser til utlandet.

Takk

 

Jeg tror ikke du trenger full admin-tilgang for ruterne for å endre trådløs oppsettet. Du må jo dog ha en bruker-login. Hvis du ikke har dette så kontakt din ISP så de enten kan gi deg login som lar deg gjøre endringen - eller du kan gjøre endringen for deg direkte i ruteren.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...