Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår hvorfor tanken melder seg, men jeg synes det er veldig viktig å tillate seg å tenke på noe annet enn tragedien innimellom.

 

Så absolutt.Men det kan gjøres på andre måter...jeg blir borte idag ihvertfall.Hva andre føler får bli opp til hver enkelt.Jeg finner ingen glede av å legge ut/kommentere andres bilder idag.

Lenke til kommentar

Jeg føler det samme som deg Jan Erik, og kommer til å forholde meg passiv i dag. Men for noe er det å kunne tenke på helt andre ting kanskje den beste måten å takle dette på.

 

All respekt for de som velger å markere denne sorgen på en anderledes måte enn meg

Lenke til kommentar

Kjenner litt på att en burde legge ned all aktivitet her på digit idag. I respekt for alle omkommende og pårørende.

 

Et forslag jeg støtter hundre prosent opp om. Hva betyr bilder og bildekritikk en dag som denne? Selvsagt forstår jeg at folk tenker og takler ting ulikt, og det må en jo også respektere.

Lenke til kommentar

Livet kan føles meningsløs når en slik tragedie utspiller seg. Men så lenge dette ikke har rammet en av dine nærmeste, så tror jeg det er viktig å prøve å leve så normalt som mulig, og gjøre ting som får tankene andre steder. F.eks. å sitte å se på TV hele dagen for å følge nyhetene tror jeg ikke er lurt.

 

Men hvis ikke lysten er der for å jobbe med bilder, så skjønner jeg det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...