Gå til innhold

Totalpris fra B&H


Anbefalte innlegg

Morn!

 

Jeg har sikla litt på canon 50mm 1.4. Hos FotoVideo koster denne 3095.- Hos B&H koster den, omgjort til norkse 2122,- + 300 ca i frakt. Det jeg nå sitter og lurer på er hvor mye besparelsen er, og om det i det hele tatt er noe vits å kjøpe det fra andre siden av pytten. Kommer det 25% moms oppa dette igjen? For da skal det etter min lille regning ikke bli mye besparelse?

 

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar folkens! Jeg er såpass misfornøyd med den servicen jeg har fått på japanphoto de gangene jeg har handlet noe der, at jeg ikke vil kjøpe noe objektiv der!

 

Nautica: Ville du heller kjøpt noe annet i stedet for denne, pga det du sier om byggekvaliteten?

 

Magnus

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens! Jeg er såpass misfornøyd med den servicen jeg har fått på japanphoto de gangene jeg har handlet noe der, at jeg ikke vil kjøpe noe objektiv der!

 

Nautica: Ville du heller kjøpt noe annet i stedet for denne, pga det du sier om byggekvaliteten?

 

Magnus

Til den prisen er objektivet fryktelig skarpt og fint.

Største aberet med det er nettopp at det må behandles pent :)

Lenke til kommentar

du heller kjøpt noe annet i stedet for denne, pga det du sier om byggekvaliteten?

alternativet er Sigma sin 50mm f/1.4 men det kan potensielt bli et like problemfylt kjøp, da dette som flere andre sigma-objektiver sliter med upresis og/eller dårlig kalibrert AF...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...