Gå til innhold

Jeg har funnet nøkkelen inn til Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vet jeg. Men du sa det forsvant og noe skjedde samtidig.

Jeg strøk jo over det. Jeg prøvde å flytte innlegget, samtidig som en annen veileder/moderator gjorde det samme.

Dermed stod forumet og hang hos meg, etter ett par minutter avbrøt jeg det, jeg fant da verken posten her eller dit jeg prøvde å flyttet det.

Jeg antok da at det hadde blitt borte ett eller annet sted.

Skrevet

altså hvorfor forandre sendetiden når den går på dagen? Men kan jo være den kommer i reprise når sesongen er ferdig eller at den kommer i reprise i helgen.

Eller du kan ta den opp om du har dekoder med opptaker f.eks :)

Skrevet

Jøsses! En virkelig drømmemann for moderatorne som sagt :) Du får ha god sommer, printe ut retningslinjene og lese, som om det skulle vært en koran, biblen eller noe. Haha! God sommer, ja! :):thumbup:

Skrevet

Glee

14:20 hverdager

Repriser av èn episode på Lørdag, og èn annen på Mandag.

2 episoder pr. dag.

Ingen ''Live''-sending i helgene.

Det er en VGS-skole-musikal... En serie, sesonger.

For ungdommer.

Alle under 25 år er hjemme tidligst 16:00 elns...

De /TV2/ må forstå at de ikke får noen seere på den, hvis planen er at folk skal se den. De må flytte den til kvelden...

Skrevet

Ok. Nå må du slutte å oppføre deg dritt mot meg.

Jeg skrev at jeg ikke så det nødvendig å lage en tråd om bare dette, og fant ikke noe forum. Prøv å les, ok?

Jeg sliter med å finne ut hva som er "slenge dritt" med at du poster noe som er høyst irrelevant her.

Skrevet

Velkommen til Diskusjon.no er også ny her:)

håper du blir like fornøyd med forumet som det Jeg har blitt her har du muligheten til og lære mange forskjellige ting i forhold til andre forumer som kun har fokus på enn ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...