Gå til innhold

Hvor finner man billig flybilleter


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt meg en liten ferie på slutten av høsten i år. Jeg tør påstå - og det med følelseladet og oppriktig røst - at jeg fortjener det, etter en tung periode i mitt liv. Tussmørk som nattens ende, og iskaldt som polarkulda. Det er lenge siden sist jeg unnet meg ferie, faktisk flere år siden, og jeg synes det er på høy tid at jeg forlyster meg i et annet mer vennligere klima enn i isnende Norge. Å reise vil nok ha en gunstig velgjørene virkning på min nedkjørte livsstemning.

 

Jeg har fundert litt på hvor jeg - og min kamerat (han blir også med) - skal reise hen. Det finnes jo et flust av valgmuligheter: Ligge på stranda og nyte solas uutømmelige velvilje i Syden eller interessant storby-weekend i travle handlegater og masse andre spennende muligheter.

 

Etter å ha diskutert dette med min gode, trofaste kamerat, har vi snodd oss frem til, gjennom en lang løype med forlokkelser, at vi ønsker å dra til Amsterdam. :thumbup:

 

Det er lenge siden jeg har bestilt fly osv. Hvilke sider er gode?

Endret av Intellektro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å høre at du unner deg selv en ferie. Jeg og min bedre halvdel bruker Expedia når vi bestiller fly for seg selv. Tok et kjapt søk nå og det ser ut som om prisene starter fra 1000,- tur/retur for dere begge.

 

Håper dette hjalp litt :)

 

Edit: Fikset linken!

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...