Gå til innhold

Pris på bytte av knust skjerm på Galaxy S2


1ar

Anbefalte innlegg

Var så uheldig å miste min Samsung Galaxy S2 i bakken, glasset knuste, men skjermen fungerer fint. Forstår det slik at skjermpanelet er limt på glasset og at også panelet må byttes ved knust glass. Korrekt?

 

Var og forhørte meg om pris hos en Netcom butikk i går (gamle Telekiosken om jeg ikke husker feil) og der sa de at prisen ville bli på rundt 1000,-. Synes ikke dette var en så gal pris, noen som vet om billigere steder?

Endret av 1ar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var så uheldig å miste min Samsung Galaxy S2 i bakken, glasset knuste, men skjermen fungerer fint. Forstår det slik at skjermpanelet er limt på glasset og at også panelet må byttes ved knust glass. Korrekt?

 

Var og forhørte meg om pris hos en Netcom butikk i går (gamle Telekiosken om jeg ikke husker feil) og der sa de at prisen ville bli på rundt 1000,-. Synes ikke dette var en så gal pris, noen som vet om billigere steder?

 

1000kr hørtes ikke ut som noen gal pris.

Lenke til kommentar

Takker for link! Har søkt litt på deler, men ser at prisene ikke blir langt fra en "proff" reparasjon.

 

Har funnet lite informasjon om hvordan det gjøres på min telefon, men på forrige Galaxy måtte visst limen varmes opp til 120 grader for å få av skjermen. Dette for å unngå stygge merker på telefonen. Kanskje det er lettere på min?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...