Gå til innhold

Snus i håndbagasje


kjakso

Anbefalte innlegg

Skal fly fra Sola-Frankfurt-Tel Aviv imorgen tidlig, og lurte på om det vil bli noe problem å ha en snusboks i håndbagasjen? Jeg har pakket 2 bokser i den innsjekkede bagasjen også, (jeg er under 18, så får ikke kjøpt på tax-free). Vil snusboksen bli tatt ut av sekken i sikkerhetssjekken? Jeg er redd pappa skal se boksen da, hehe. Hva er enklest? Ha den i buksen, i boxeren slik at ingen kan se den, i jakken, eller i sekken gjennom skanneren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha snus i handbagasjen ja, ingen problem, at far merker den er ein anna ting, men kontrollørane bryr seg ikkje da du har lov å bruke snus sjølv om du er under 18. Har du den i boxeren eller liknande er ikkje eit sjakktrekk visst ein kontrollør skulle vekke mistanke og han/ho setter heile flyplassen i bevegelse fordi du har gjemt noko, som viser seg å være ein snusboks... veit ikkje om kva far syns er verst, snus eller total ydmykelse. Om du har den i ein sekk eller liknande som du legger i boksene(når du skal gå gjennom pipemaskina og må ta alt utav lommer osv) så merker ikkje faren din det vertfal, og kontrollørane ser nok ikkje noko mistenkelig.

 

Er sjølv 17 år hadde snusboksen i lomma, tok den utav sammen med mobil og lommebok å gjekk gjennom. Var litt skeptisk i Italia (tenkte dei aldri hadde hørt eller sett snus før, er jo forbudt i EU land) men dei sa ikkje eit pip :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...