Gå til innhold

– Våre eksklusive spill er best (X360)


Anbefalte innlegg

I mine øyne er det nesten ingen konkurranse en gang, Sony har de desidert beste eksklusive spillene. Det er her jeg har spilt spill som har tatt pusten fra meg og gitt meg store opplevelser. Dette er spill som Uncharted 2, Metal Gear Solid 4, Heavy Rain og God Of War 3. FANTASTISKE spill som har absolutt alt: spennende story, fantastisk grafikk og top-notch gameplay.

 

Og disse er egentlig bare toppen av kransekaka, fordi spill som Ratchet & Clank, Resistance, Killzone Little Big Planet og MotorStorm har åpenbare kvaliteter og kan kvalitetsmessig måle seg opp mot det beste 360 har å tilby. Men de spillene jeg nevna helt i starten (UC2,MGS4,HR,GOW3) mener jeg man ikke finner i det hele tatt på 360en, de har så stor kvalitet og treffer meg rett i spillhjertet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halo, Forza og Kinect. Alt er jo kjedelig etter min subjektive smak. Samme med Gears of War. To overbolede Sylvester Stalloneclones med våpen som har gjennomgått radiation mutation.

 

Takker meg til Metal Gear Solid jeg, hvor Snake filosoferer underveis rundt etikken av det han gjør, av krig, økonomi, insentiver. Livets små, men viktige små ting.

 

Jeg og mine har aldri eid ett Xbox produkt, og ikke skal vi gjøre det heller.

 

Dette er ikke for å starte en flamewar. Men selvskryt som denne microsoftgutten kommer med irriterer meg, for det er så ekstremt fjernt fra å være bombastisk. Derfor startet jeg det hele med ordet "subjektivt". Han kan heller si "Jeg SYNES at vi har de beste spillene."

Fantastisk kommentar! Det finnes ikke bedre enn MGS. :O)

Lenke til kommentar

Du er den første jeg har sett som mener xbox kontrolleren er bra. Har selv prøvd den masse på fifa kvelder hos en kamerat og synes den er helt forferdelig. Grunn i seg selv til og ikke kjøpe xbox. Har tenkt på å kjøpe xbox viss the secret world kommer på konsoll, men kontrolleren trekker kraftig ned :s Har prøvd 10 + forskjellige kontroller til diverse maskiner, og ingen er i nærheten av ps3 sine.

 

Er ikke alle som har små hender vettu... PS3 kontrolleren syns jeg er helt forferdelig, spesielt skulderknappene. Xbox360 kontrolleren har en størrelse som passer mine hender bedre. Eneste jeg ikke liker med xbox kontrollerne er d-padden som er helt ubrukelig. (Sikkert ikke uten grunn at nesten ingen spillprodusenter mapper viktige funksjoner til d-padden...)

 

Når det kommer til eksklusive spill er det vanskelig å si hva jeg liker best, siden jeg ikke har spilt så mye PS3. Microsoft har en del jrpgs til sin konsoll, en sjanger jeg liker veldig godt, så jeg holder en liten knapp på de. Savner dog Demon's Souls til Xbox.

 

Uansett er heldigvis over 95% av alle spillene som blir lansert multiplatform. Mye av det får man tak i til PC også, som er min desidert favoritt "konsoll". Vokst opp med Atari og NES, men føler egentlig at konsollspilling i hovedsak har blitt noe man driver med i en time eller to før man legger det fra seg. Alt har blitt idiotifisert og det er sjelden man kommer over spill som varer i over 5-8 timer. Fable er et godt eksempel, hvor hver oppfølger har blitt enda litt mer hjernedød enn den forrige. I så måte passer det bra at det neste Fable-spillet er en onrail veive med henda shooter...

 

 

både elsker å hater fable pga at jeg ser potensiale å blir sur å lurer på hvorfor de da har gjort det så anerledes. 1'ern er uten tvil min favoritt. likte spell'systemet myyyyye bedre der. nå er det nesten så fable er blitt til et gå å slå spill.

savner virkelig Assassin Rush til de grader=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...