Gå til innhold

hva ville ha vært best for å få en autograf fra statene/england?


Stalthy

Anbefalte innlegg

Får vell starte denn tråden som alle andre: Heisann folkens!

 

Det jeg lurer på hva ville ha vært best for å få en autograf fra statene/england?

 

Det jeg tenkte på er en slik smartpost og sende til statene, dette med printet ut manuskrift av den første filmen/episoden av tvserien/første gangen de kommer i tv serien

 

Så var det å ha på hansker som gjør at det ikke kommer fingreavtrykk (hvilke hansker må jeg ha da?) så var det å pakke dette manuskriftet med et brev som lyder noe ala.

"

 

Dear Personen som skal ha dette (f.eks Kaley Cuco)

 

I am wondering if you can sign a manuscript for me. The manuscript from your first appereance on this Movie/TV show. The preffered location for the autograph will be the front page. For example Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Om den har et annet navn i det landet så vill jeg skrive dette, om jeg f.eks spør etter autographen til Kaley Cucuo så vill jeg bytte ut harry potter med The big bang theory)

 

Greetings from a Norwegian fan(Fornavn og etternavn)a big fan of your movie (franchise om det er flere) (tv franchishe)

 

"

 

Er det noe mer jeg må huske på? og jeg vill at tollen ikke skal ta på dette papiret (altså at bare den som signerer det har tatt på papiret)(hvordan skal jeg gjøre dette? pakke inn i en plastikk pose?)

 

Og da er det et stort spørsmål som jeg lurer på og det er : Pris?? Og er det virkelig verdt det? (om det er dyrt så kan det hende at jeg ikke gjør det) da jeg er 15 år og har derfor ikke så mye penger.

 

Usikker på hvor mange jeg kommer til å spørre om, men det blir forhåpentligvis J.K Rowling, Emma Watson, Daniel Radcliffe, Rupert Grint. Også disse Johnny Galecki,Jim Parsons,Kaley Cuoco,Simon Helberg,Kunal Nayyar og Melissa Rauch. Vurdere også Will Wheaton

 

Har en venn i statene som kan sende det vidre derifra, (sender med penger til han om det er noe billigere) men hvordan kan jeg få det til å sendes til den skuespilleren til den og den og den.... Og Melissa Rauch kommer jo først i en episode senere. Skal jeg da printe ut eget script til den? Jo og, hva er rigtig printing? det skal være helt likt (tilnærmet likt om detm er veldig vansklig å få til)

 

Hva ville dere ha gjort?

Endret av sindre_sniper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener manager eller apparat rundt en stjerne. Slik post åpner de vanligvis ikke selv. Forøvrig ville jeg ikke gjort det veldig komplisert. Skriv et hyggelig brev der du presenterer deg, alder og hvem du er. Skriv at du synes det hadde vært veldig moro å fått autografen deres, og skriv eventuelt ut førstesiden/coveret på manuset du ønsker signert. Legg ved ferdigfrankert og ferdigutfylt konvolutt som de kan bruke til å sende autografen til deg igjen. Så får du bare krysse fingrene og håpe at det faktisk skjer noe, sjansen for at brevet blir kastet i søpla uten at de engang har fått lest det er selvsagt til stede, all den tid manageren sannsynligvis åpner svært mye post hver dag, og kanskje ikke prioriterer akkurat deg. :)

Lenke til kommentar

Oja, kjendisene har vell ikke tid til å åpne opp posten selv (tenkte ikke over at de får mye post :p )

 

Men bare førstesiden av skriptet... usikker, men kan jeg da printe ut de andre sidene, og er det noen steder der det er gratis å printe ut (tipper nei, men kanskje biblotek?)

 

Og again, hva tror dere prisen blir? og skjønner ikke helt hvordan jeg kan gjøre posten "refundenbar"

Lenke til kommentar

Oja, kjendisene har vell ikke tid til å åpne opp posten selv (tenkte ikke over at de får mye post :p )

 

Men bare førstesiden av skriptet... usikker, men kan jeg da printe ut de andre sidene, og er det noen steder der det er gratis å printe ut (tipper nei, men kanskje biblotek?)

 

Og again, hva tror dere prisen blir? og skjønner ikke helt hvordan jeg kan gjøre posten "refundenbar"

Lenke til kommentar

Men bare førstesiden av skriptet... usikker, men kan jeg da printe ut de andre sidene, og er det noen steder der det er gratis å printe ut (tipper nei, men kanskje biblotek?)

 

Og again, hva tror dere prisen blir? og skjønner ikke helt hvordan jeg kan gjøre posten "refundenbar"

 

Et manus er gjerne på hundre sider, og blir ganske dyrt å sende i papirform, det var derfor jeg tenkte at det var lurt å kun sende forsiden (det er jo bare den du vil ha autografen på uansett?). Eventuelt er det nok mer vanlig å sende et bilde som du ønsker signert, men det er forsåvidt opp til deg. Manuset printer du bare ut på skriveren din hjemme, koster en slikk og ingenting.

 

Hva mener du forresten med "refundenbar"? Mener du ferdigfrankert, slik at den kan sendes tilbake uten kostnader? Vet ikke om posten sitter på utenlandske frimerker, men dette er jo noe du kan spørre posten selv om, er sikkert ikke første gangen de er borti denne "problemstillingen". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...