Zardoz Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Kjøpte nettopp nytt tastatur, Logitec Internet Navigator SE. Ofte når jeg spiller og bruker piltastene til bevegelse, så aktiveres pc-høyttaleren med et tungt pip og bevegelsene i spillet stopper opp. Dette er veldig dumt, særlig når jeg spiller multiplayer Har andre opplevd noe lignende? Noen tips for hva jeg kan gjøre?? Pliiiis!!
MrLee Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 det er problemet med logitech tastatur, det takler ikke mange knapper trykket inne på en gang...
Zardoz Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 det er problemet med logitech tastatur, det takler ikke mange knapper trykket inne på en gang... mener du at jeg bare må finne meg i det, eller finnes det løsning på dette?
It's me Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 det er problemet med logitech tastatur, det takler ikke mange knapper trykket inne på en gang... mener du at jeg bare må finne meg i det, eller finnes det løsning på dette? Har du drivere innstalert fjern disse og bruk windows sine, for disse har nesten ikke bugs, i motsetning til Logitech sine. Hvis du ikke har drivere fra Logitech innstalert kan du jo alltids prøve å innstalere dem.
Zardoz Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 det er problemet med logitech tastatur, det takler ikke mange knapper trykket inne på en gang... mener du at jeg bare må finne meg i det, eller finnes det løsning på dette? Har du drivere innstalert fjern disse og bruk windows sine, for disse har nesten ikke bugs, i motsetning til Logitech sine. Hvis du ikke har drivere fra Logitech innstalert kan du jo alltids prøve å innstalere dem. God idè! Jeg prøver først å avinstallere Logitech sine drivere..
Zardoz Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Det som hjalp var å fjerne ps/2 overgangen på usb-pluggen. Moral: bruk usb, unngå ps/2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå