Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha DT50x VS Derbi senda drd VS Derbi xrace


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvaliteten er vel ganske lik på alle tre, siden alle kommer fra kjente produsenter.

 

På fart er X-Race best, for her er det ikke turtallsperre, dette er det i både DRD PRO og DT.

 

Alle tre kommer som sagt fra kjente merker, og skal være relativt lett og få solgt igjen (til den rette prisen, såklart :)).

Dog holder ofte Yamaha seg bedre i verdi.

Lenke til kommentar

Kvaliteten er vel ganske lik på alle tre, siden alle kommer fra kjente produsenter.

 

På fart er X-Race best, for her er det ikke turtallsperre, dette er det i både DRD PRO og DT.

 

Alle tre kommer som sagt fra kjente merker, og skal være relativt lett og få solgt igjen (til den rette prisen, såklart :)).

Dog holder ofte Yamaha seg bedre i verdi.

 

 

takk dette hjalp veldig , vist jeg skla tenke på alle tingene , hvilken er best da?

 

hva vil det si at den ikke har turtallsperre?

Lenke til kommentar

Jeg, personlig, mener at X-race er best, fordi jeg syns at Yamaha er ubehagelig å kjøre. Den er bred, og demperene er altfor myke.

 

En annen fordel er at selv om Derbien koster mindre, holder den fortsatt like god kvalitet, bare fordi den ikke er fra et gigantisk merke som Yamaha..

 

 

At den har turtallsperre betyr at CDI'en sperrer på et visst turtall, noe som gjør at den ikke drar like bra, og får en lavere toppfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...