privinius Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Hei! Jeg har planer om å sende inn den ikke-fungerende Western Digital-harddisken min, men følgende beskjed kommer opp: "In order to replace your defective hard drive, please contact a Western Digital distributor in that country for product replacement. For a complete list authorized distributors worldwide, please see our list of authorized distributors." Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. MÅ jeg sende inn til den butikken jeg kjøpte harddisken av, eller har all en felles bytte-avtale med WD? Mvh Lasse Jørgensen. 1
PerB Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Du må henvende deg til butikken hvor du kjøpe harddisken, evt. til norsk importør. Andre butikker vil ikke håndtere henvendelsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå