Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på tide å oppgradere mobiltelefon og har bestemt meg for å gå for en med WP7. Har aldri hatt en telefon med dette operativsystemet før, men det ser unektelig mye mer spennende ut enn Android og IOS.

 

Har prøvd å finne en telefon jeg liker, men det viser seg at det er veldig få WP7 telefoner på markedet... Derfor lurer jeg på om det er noen nye som vil komme til Norge innen en måneds tid?

 

Ellers likte jeg Omnia 7 godt, men den begynner vel kanskje å bli gammel/utdatert?

 

Takker for svar

Endret av HFidelity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kanskje fått tak i en billig fra ebay f.eks, ellers er det nok best å vente til høsten når det blir lansert her + at det kommer et flust med nye telefoner.

 

Omnia 7 regnes vel for å være en av de beste WP7 telefonene, selv så har jeg en HTC Trophy, føles litt billig bygd og har bare 8gb plass, men den kjører WP7 like bra som de andre telefonene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Joda WP7 ser ut som det kan bli et brukbart mobil OS.

Selv hadde jeg ventet med og kjøpe WP7 til det samfunnet rundt vokser litt.

 

Telefoner i dag som er over 6 månder er gamle og utdaterte ...

Og i hele 2011 har det vel kun kommet 1 stk WP7 telefon. (?)

 

HTC 7 PRO

 

 

Har HTC 7 Pro kommet ut i Norge? Hvis ikke, når kommer den?

Lenke til kommentar

Vil også anbefale deg og vente litt med Windows Phone 7. Det er ganske viktig å få med seg en telefon som støtter "Mango" oppdateringen som kommer i disse dager. Dukker nok opp flere telefoner ut over høsten.

 

Jeg bruker selv både Android og iOS enheter. En iPhone 4 er primærtelefonen min nå, men jeg må virkelig si at jeg liker WP7. Microsoft har gjort veldig mye riktig her.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1313179225' post='18158504']

Vil også anbefale deg og vente litt med Windows Phone 7. Det er ganske viktig å få med seg en telefon som støtter "Mango" oppdateringen som kommer i disse dager. Dukker nok opp flere telefoner ut over høsten.

 

Jeg bruker selv både Android og iOS enheter. En iPhone 4 er primærtelefonen min nå, men jeg må virkelig si at jeg liker WP7. Microsoft har gjort veldig mye riktig her.

Alle de første WP7 telefonene støtter Mango, kjører beta versjonen på min Trophy atm. Men ja er nok mer smart å vente på nye telefoner med bedre hardware.

 

Hypp på samsung'en her: http://www.engadget.com/2011/07/12/microsoft-unveils-new-windows-phone-7-handsets-from-samsung-ace/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...