Gå til innhold

MC Office Outlook 2010 vil ikke starte


ROSY

Anbefalte innlegg

Hei. Håper noen kan hjelpe meg.Har nettopp kjøpt 2 nye bærbare PC-er og har installert Office 2010 på begge fra en skive.Mitt problem er at jeg ikke klarer å åpne Outlook på noen av de. Når jeg klikker på ikonet på skrivebordet startet programmet oppstartprosessen men blir avbrutt etter noen sekunder med denne feilmeldingen:

 

Microsoft Outlook har sluttet å virke.

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig.

 

Klarer heller ikke å åpne Outlook i sikkerhetsmodus.

 

Har ikke så god greie på data. Mulig at jeg har gjort en feil når det ble innstallert fra skiva.Fulgte henvisningene jeg fikk og kan ikke helt forstå hva jeg gjorde feil.

 

Sikkert en bagatell og lett å fikse det. Noen av dere eksperter som kan gi meg en veiledning ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er det Outlook du har forsøkt starte i sikkermodus, eller er det Windows?

 

Anbefaler at du forsøker å starte Outlook i sikkermodus -> Klikk på Start, skriv "outlook.exe /safe" i søkefeltet og trykk på enter (uten gåsetegn). Dersom Outlook nå starter kan det hende at det er et tillegg som kræsjer Outlook ved normal oppstart. Sjekk det ut ved å trykke på Fil, Alternativer, Tillegg, COM-tillegg, Start, fjern haken ved alle tillegg og trykk OK. Lukk Outlook og forsøk å start på vanlig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...