Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Tja, det er sånn jeg føler meg,

har hatt to muligheter til å kjøre på men ene gangen var jeg en usikker snørr-valp på 13 og andre gangen for sir-ca ett år siden var jeg kliss edru, hun hadde drukket akkurat nok til og begynne miste litt hemninger, brisen og ekstremt kuksjuk tror jeg vi kan kalle det og det ble bare alt for mye for meg, jeg ble for passiv og femti sekunder etter hun var på fanget mitt ble hun med kompisen min på soverommet :thumbdown: (dette har jeg klandret meg for siden)

 

Jeg er veldig sjenert rundt jenter i utgangspunktet og selv om jeg føler jeg har klart iløpet av de siste månedene og oppføre meg som ett menneske rundt dem, (tillog-med når jeg er edru) føler jeg at etter jeg har flørtet en del med ei på fest, og at hun har ledd av morsomhetene mine/snakket med hun når hun er edru osv. så er det bare ett split second åsså er jeg i vennebåsen og når dette skjer i situasjoner jeg er interessert i noe mer gidder jeg ikke ha noe med hun og gjøre.

 

Og dette gjør det hardere å komme tilbake, når det eneste jeg oppnår med og møte/bli kjent med nye jenter er å enten enne opp som venn(inne) når jeg har mer enn nok av venner.

 

Hva skal man gjøre for å få bedre selvtillit?, jeg vet det ikke er utsendet/klær/lukt og jeg er tydligvis morsom/interessang nok til å holde interessen i en god stund men så vrikker dem på hælen og går.

begynner bli noe frustrert over min inhabilitet ettervert nå.

 

og fuck "når du har møtt den riktige og tiden har kommet" jeg føler tiden har kommet NÅ :new_woot: og sex-kjøp/andre umoralske ting er ikke ett alternativ.

 

 

 

dette er rotete fyllevas men med hold i virkeligheten :(

 

Postet av anonym: 6b46eed04316e48ec60c69be6337ec4a

 

Postet av anonym: 6b46eed04316e48ec60c69be6337ec4a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

+ for fyllevas!

 

Det du må huske er at å være sjenert ikke er en kronisk sykdom.

Var selv relativt sjenert på de fleste områder, men fant ut (da jeg var en god del yngre enn deg) at det var bare å kaste seg ut i det.

 

Du skal forsatt være deg selv, men du skal tørre å ta litt sjangser og ja muligens driter du deg ut, uansett kommer folk ikke til å synes at du er annet en awesome, awesome = chicks!

 

be-awesome.jpg

Lenke til kommentar

Ikke stress med det. Bruk god tid, og la deg selv vokse mer og mer komfortabel med hvem du er. Sjenanse forsvinner vanligvis gradvis med alderen etterhvert som du blir eldre og mer selvsikker.

 

Og at du er jomfru som 18-åring er ikke verdens undergang. Å ha sex første gang er ikke noe som forandrer livet ditt. Du blir ikke øyeblikkelig et voksent individ.

Lenke til kommentar

+ for fyllevas!

 

Det du må huske er at å være sjenert ikke er en kronisk sykdom.

Var selv relativt sjenert på de fleste områder, men fant ut (da jeg var en god del yngre enn deg) at det var bare å kaste seg ut i det.

 

Du skal forsatt være deg selv, men du skal tørre å ta litt sjangser og ja muligens driter du deg ut, uansett kommer folk ikke til å synes at du er annet en awesome, awesome = chicks!

 

be-awesome.jpg

 

Tihi, også er Neil Patrick Harris skeiv!

 

TS: Bare så du er klar over det så er fælt få som får seg noe med sine første kjærligheter.

Lenke til kommentar

Jeg syns også det var stusselig å ikke ha gjort det da jeg var 18. Kort tid etterpå derimot skjedde det to ganger med to forskjellige på én helg. Det var absolutt ikke så stas som jeg trodde det skulle bli, faktisk hadde jeg vel bygget opp forventingene mine såpass at jeg ble litt skuffa. Rundt denne tiden fant jeg meg enda ei jente, og hun ble jeg forelsket i. Det oppsto en stor anger, for jeg ville heller gjort det med hun her ene enn med de to andre, nettopp fordi jeg ble glad i hun her. Men alle er forskjellige.

 

Føler du at tiden er inne, så er det bare å gå ut og "jakte", men la være og tenke på det mens du er ute. Ikke vær en desperat kåtskalk som lengter etter å få mus, men vær en hyggelig og morsom person som er ute etter å ha det gøy og som kan finne seg ei ny og bedre jente dersom den første ikke vil ha deg. Jenter lukter desperasjon på flere mils avstand :p

Lenke til kommentar

takker for bra svar :!: ¨

hadde faktisk muligheten igårkveld men tok han ikke da jeg ikke ville miste kompisene mine, så om jeg fortsetter feste sånn som jeg gjør nå løser det seg nok opp av seg selv etterhvert :cool:

 

er ikke noe jeg tror kommer til og forandre meg ell noe sånt er bare att det og være jomfru høres så jævlig døvt ut :blush:

 

Postet av anonym: 6b46eed04316e48ec60c69be6337ec4a

Lenke til kommentar

faktisk, å være 18 og jomfru ekke så gæernt det :p selv er jeg 23 og fortsatt jomfru. Selv skjønte jeg altfor sent at det var bare å hoppe i det som de andre sier og nå, sakte, men sikkert så blir jeg flinkere og flinkere å snakke med jenter. Lært meg å ta den tida jeg trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da ikke noe poeng i å stresse med å få gjort det bare for å bli kvitt "jomfrudommen". Er ikke så altfor lenge siden jeg gjorde det, 21 år gammel. Grenseløst deilig når det skjedde, helt naturlig, og jeg er skikkelig glad for at jeg ventet på ei jeg virkelig bryr meg om. De sier du alltid vil huske den første gangen, og jeg har ingen grunn til å tvile på det, så hvorfor ikke gjøre den første gangen ekstra spesiell?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...