Gå til innhold

BK: Glæden 1936


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den størrelsen du har brukt her er jo kjempebra :)

Men det er jo ikke alle som liker å legge ut så store filer med tanke på at det kan være fare for at bildene kan bli stjålet.

 

Men dette flotte bilde av den nydelige trbåte gjorde seg jo veldig godt i stort format :)

Lenke til kommentar

Det er en fin og stram komposisjon - men muligens litt trang på høyre side? Synes det blir rotete nede ved seteryggen og trossa.

 

Det er deilig å se et HDR bilde der det ikke er dratt for hardt i spakene; men jeg synes sjøen har blitt veldig unaturlg.

 

Skulle likt å sett den orignale med midt-eksponeringen. Tror du skulle kalre å få til de samme tonene uten at sjøen blir helt rar.

Lenke til kommentar

Takk til Erik og Tomsi.... Bildene er jo noe helt annet, når de ikke er ned-skalert så hardt...:) Men dette er jo også ned-skalert en god del.

Og til Tomsi så har du helt rett ang. sjøen..;)

Vet ikke helt hvordan jeg svarer til riktig person her, men finner vel utav det ...............

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan jeg svarer til riktig person her, men finner vel utav det ...............

Dui kommenterer vel fra Bildekritikken, og da er det greit å lage et avsnitt for hvert svar, og starte det med @nick-til-den-som skal ha svar.

 

f.eks:

@Kjetil-Øyen: Du kommenter vel ....

Lenke til kommentar

Takk Birger...:) Du har rett med tanke på navnet, kommer litt i skyggen ja.

La inn bildet nå for å prøve litt her inne på "nye digit" før jeg drar på ferie til Lofoten.:)

Så flott at du skal til Lofoten, Kjetil :thumbup:

Ønsker deg en strålende flott ferie der du får mange flotte opplevelser!

Du får vinke fra flyet eller det du reiser med når du passerer Namdalen :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...