Gå til innhold

Galaxy tab får Android 2.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 2.3 i lengre tid allerede, nyheten her er vel at det kommer 2.3 med norsk språk?

 

Etter å ha brukt 10.1 en stund så tror jeg ikke 3.1 ville vært optimalt på P1000 skjermen, 2.3 fungerer veldig fint uansett så spiller liten rolle.

Lenke til kommentar

Det skulle vært 3.0 og via FOTA!

3.0 er beregnet på Tableter med 8,9" eller mer. :hrm:

 

Etter å ha brukt 10.1 en stund så tror jeg ikke 3.1 ville vært optimalt på P1000 skjermen, 2.3 fungerer veldig fint uansett så spiller liten rolle.

Hvor kjøpte du 10.1? :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har selv etterlyst denne i flere måneder etter at det ble annonsert, og Samsung kundeservice har gang etter gang etter gang svart meg at den kommer om et par uker.

Nå skal jeg selge den.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg fikk også opp melding om oppdatering tilgjengelig, men Kies feilet når den skulle oppdatere, så det gikk dritt. Er så lei av å måtte bruke Windowsprogramvare som ikke funker som det skal.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke har fått oppdateringen ennå? Kies viser ingenting. Har prøvd å reinnstallere programmet og driverene, men ingenting. Skal alle i Norge ha fått denne oppdateringen?

 

Har sett litt på DENNE GUIDEN, men har ikke lyst til å miste alt ved å resette tabben til factory. Uansett så fårstår jeg ikke helt hva ham mener med å tvinge gjennom en driver oppdatering.

 

Padda har: JMF/JMA/JM2(TEN)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...