Gå til innhold

BK: Drøbak torg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I grunnen litt merkelig at ikke PS klarte å fikse det med at samme person er blitt med to ganger.

Men ut fra hva jeg har lest og de tutorials jeg har lest, så er i alle fall CS5 god på å korrigere vertikale bevegelser, men ikke så god på horrisontale.

 

Men når alt dette er sagt. så er dette et veldig bra bilde med god eksponering og et "travelt" komp (hvis det er noe som heter det.

Hvis ikke så fant jeg det opp akkurat nå :)

Lenke til kommentar

I grunnen litt merkelig at ikke PS klarte å fikse det med at samme person er blitt med to ganger.

Men ut fra hva jeg har lest og de tutorials jeg har lest, så er i alle fall CS5 god på å korrigere vertikale bevegelser, men ikke så god på horrisontale.

 

Men når alt dette er sagt. så er dette et veldig bra bilde med god eksponering og et "travelt" komp (hvis det er noe som heter det.

Hvis ikke så fant jeg det opp akkurat nå :)

 

Takk for kommentaren. Dette ble gjort i en periode jeg var i en sterk panoramarus. Kunne nok selv ha klonet vekk personene, men da "stitchingen" virket bra, var jeg fornøyd og glemte ytterligere etterbehandling.

....men PS bruker jeg ikke, neida :)

Lenke til kommentar

hehe, nei ikke manuell liming. Til redigering bruker jeg stort sett NikonNX og PaintshopPro. Har kjøpt Lightroom nå og vil nok prøve det en del etterhvert. Problemet er at det suger litt mye ressurser av PC'en som ikke er helt ung lenger.

Til å sette sammen panoramabildene bruker jeg et enkelt program som heter Serif PanoramaPlus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...