igxx Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 har akuratt kjøpt meg bfbc2 ( etter anbefaling på forumet) men når jeg connecter meg til en server så klikker det etter ca 10 sec og så sier den connection lost og noe med å skjekke internett tilkoblingen.. hvordan kan jeg slippe dette?
igxx Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 eller hvordan kan jeg spille online? har liksom kjøp vietnam pakken også :S
igxx Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 Ingen som har noen forslag til noe jeg kan gjør? har døds lyst til å spill før jeg drar på hytten uten internett i 23 dager :S
Merko Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Kan virke som det er punkbuster som tuller. http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bc2.php Last ned nyeste versjon der, så oppdatere. Bør fungere da.
igxx Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 testa det no, fungerer jo på det vis, men vis jeg går fremmover så laaagger det så jævelig at jeg plutselig er tilbake hvor jeg stopper ect ect, ( er ikke pcen) hva kan gjøre??? speed test restultat:
igxx Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Skrevet 5. juli 2011 (endret) er så sinsykt lei dette: steam bilde Endret 5. juli 2011 av igxx
r0zie Skrevet 11. juli 2011 Skrevet 11. juli 2011 (endret) sjekket nat instillingene dine? hvilket nettverk sitter du på? trådløst med dårlig tilkobling? Endret 11. juli 2011 av r0zie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå