Gå til innhold

iTunes prøver konstant å få tak i iTunes Store

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hver gang jeg nå åpner iTunes, får jeg opp boksen om at programmet kontakter iTunes Store. Dette står seg helt til jeg velger å avbryte, hvor det så kommer opp en ny boks ("Avbryter"), som jeg igjen også kan velge å stoppe. Dette må jeg gjøre flere ganger før jeg til slutt får tilgang til programmet, og noen ganger fortsetter boksen å poppe opp etter noen sekunder. Noen som har anelse om hvordan dette kan løses? Fant ingen konkrete løsninger på Google.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger mer info. Bruker du antivirus? I så fall hvilke? Hvilken versjon av itunes har du. Har dette oppstått nylig. Hva slags operativsystem kjører du?

Det er slitsomt å måtte dra infoen ut av folk. Bedre å poste for mye enn for lite :-)

Skrevet

Nuvel, var veldig usikker på hva som i det hele tatt var relevant å poste, men ser problemet :)

Ifølge iTunes er versjonen 10.3.1.55, problemet har vært der i trolig et par måneder (altså gjennom flere iTunes-versjoner), men jeg har levd med det. OS er Windows 7 64-bit, antivirus jeg kjører er Microsoft Security Essentials, samt Windows-brannmuren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...