Gå til innhold

[Løst] Mine bilder


Anbefalte innlegg

Savner et valg på min profil eller annet hvor jeg får valget "mine bilder" slik som det har vært på min side på digit.

Nå må jeg gå på bildegalleriet og lete fram et bilde jeg har lagt inn for så å klikke på navnet mitt under bildet. Litt tungvindt dette synes jeg. :whistle:

 

Dersom noen annen vet om annen måte å få de opp samlet på så ønsker jeg å vite dette... :ph34r:

 

Ser nå at alle mine bilder fra gamle digit er lastet inn etter opprinnelig dato og med opprinnelig tittel på bildet. Spent på hvordn det virker når vi får tilgang til å legge disse over i galleriet. :thumbup:

Endret av SveinMMortensen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppe til høyre i hovedmenyen har du et valg som heter "min konto".

Tror nok vi snakker litt forbi hverandre her. Under "min konto" får du ikke visning av bildene (miniatyrer) men kun tittel. Selvfølgelig kan du klikke og åopne bilde for bilde, men det synes altfor tungvindt.

Jeg etterlyser tilsvarende av det vi har på "mine bilder" på digit idag.

(samme som du får når du leter fram et av dine egne bilder under bildegalleriet i demoversjonen her og så klikker på navnet ditt).... :yes:

Lenke til kommentar

Ah. Jeg kan se at det er ønskelig, ja.

Vi kan se om vi får til en bedre løsning der etter hvert :)

 

Setter stor pris på tilbakemeldingsfrekvensen på de ymse spørsmål vi stiller. Takk for raskt svar nok en gang.... :thumbup:

 

PS!

Har ikke brukt diskusjon.no noe særlig før, men regner med at det er riktig å merke de trådene en selv starter som "løst" når en har fått slike svar som her.....

(legger derfor inn denne som "løst" hvis jeg finner tilbake til hvordan jeg gjorde det på et par andre liknende tråder jeg har startet).... :innocent:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...