Gå til innhold

[Løst] Mulighet for "svar"


Anbefalte innlegg

Jeg ha begynt å legge ut litt bilder her på nye digit - og synes det blir bedre og bedre, men når man endelig får en evaluering------ så fant jeg ingen "svar"-knapp når jeg ønsket å kommentere evalueringen. Regner med at den dukker opp. Jeg synes egentlig at svarene IKKE bør telle med i antall evalueringer - eller er det noen som har en annen løsning på dette?

 

RAK-foto :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ha begynt å legge ut litt bilder her på nye digit - og synes det blir bedre og bedre, men når man endelig får en evaluering------ så fant jeg ingen "svar"-knapp når jeg ønsket å kommentere evalueringen. Regner med at den dukker opp. Jeg synes egentlig at svarene IKKE bør telle med i antall evalueringer - eller er det noen som har en annen løsning på dette?

 

RAK-foto :new_woot:

 

 

Hei, RAK !

 

Prøver å teste diskusjonssiden med å gi deg en tilbakemelding.

 

Kjør på, synes flest mulige ønsker bør få innpass. Problemet med "gamle "DigiT" er at en del brukere føler seg ekskludert.

 

Trodde det var viktig at et bildegalleri trekker flest mulig brukere, og derfor bl.a. et viktig poeng for meg å vite hvordan den enkelte

 

ønsker å få evaluert bildet sitt for hver gang man legger ut. Jeg ser evalueringskoden som egnet.

 

Jfr. http://www.digit.no/wip4/kunngjoering-angaaende-digit/udd.epl?udid=42318

Lenke til kommentar

Jeg ha begynt å legge ut litt bilder her på nye digit - og synes det blir bedre og bedre, men når man endelig får en evaluering------ så fant jeg ingen "svar"-knapp når jeg ønsket å kommentere evalueringen. Regner med at den dukker opp. Jeg synes egentlig at svarene IKKE bør telle med i antall evalueringer - eller er det noen som har en annen løsning på dette?

 

RAK-foto :new_woot:

 

Hver gang det lastes opp dannes det en ny forumtråd som svarene kommer i, akkurat som denne ("Mulighet for "svar"").

 

Under bildet, ved kommentarboksen har dere kanskje sett att "Kommenter i forumet"-linken har dukket opp, den linker til diskusjonstråden med alle innleggene i. Her har man følgelig de samme muligheten som i den tråden vi diskuterer i nå.

 

Forumet er fremdeles skjult, men vil settes synlig innen kort tid slik at dere får tilgang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ha begynt å legge ut litt bilder her på nye digit - og synes det blir bedre og bedre, men når man endelig får en evaluering------ så fant jeg ingen "svar"-knapp når jeg ønsket å kommentere evalueringen. Regner med at den dukker opp. Jeg synes egentlig at svarene IKKE bør telle med i antall evalueringer - eller er det noen som har en annen løsning på dette?

 

RAK-foto :new_woot:

Støtter ideen med å få en mulighet til å svare på kommentarer til bildet UTEN at dette "telles"... Svaret bør ligge synlig i bildetråden, dvs. slik som det har fungert på digit tidligere. F.eks. en løsning med svar som ev. kun vises i diskusjonstråd på forum synes jeg lett blir uoversiktlig og "out of topic" i de fleste tilfeller. :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betyr dette at bildekritikkdelen vil ha sin egen diskusjonsdel, som er uavhengig av digit.no/diskusjon.no sine?

 

Ikke det - tror ikke det har mye å si i praksis. Men vi gamle akamister må bare stille oss om litt ;)

 

Jeg ser ikke helt vitsen med å telle antall evalueringer. Hvis det blir mulig å gi terningkast/karakter ved siden av, så er det greiere at det er den som telles. Er da enig at det er summen, og ikke gjennomsnittet, som bør angi populæritet.

Lenke til kommentar

Betyr dette at bildekritikkdelen vil ha sin egen diskusjonsdel, som er uavhengig av digit.no/diskusjon.no sine?

 

Ikke det - tror ikke det har mye å si i praksis. Men vi gamle akamister må bare stille oss om litt ;)

 

 

Det er slik vi har hatt det på digit. Du får en kommentar/kritikk og ønsker å svare på den.

Lenke til kommentar

Vel, dette forumet vi snakker i nå er jo ikke spikra i stein, det ble laget for å kunne komme med tilbakemeldinger til demoversjonen.

 

Ellers er det forumet jeg snakket om tidligere rimelig likt dette:

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=209

 

Hvert bilde har sin egen tråd, du kan enten velge å skrive inne på forumet, eller inne på bildesiden. På sikt tenker jeg at vi slår disse to bildekritikkforumene sammen :) Jeg oppretta et eget forum nå for å ikke komme busende på med masse testtråder osv. i det bildekritikkforumet som allerede ligger på diskusjon :)

Lenke til kommentar

Jeg ha begynt å legge ut litt bilder her på nye digit - og synes det blir bedre og bedre, men når man endelig får en evaluering------ så fant jeg ingen "svar"-knapp når jeg ønsket å kommentere evalueringen. Regner med at den dukker opp. Jeg synes egentlig at svarene IKKE bør telle med i antall evalueringer - eller er det noen som har en annen løsning på dette?

 

RAK-foto :new_woot:

 

Hver gang det lastes opp dannes det en ny forumtråd som svarene kommer i, akkurat som denne ("Mulighet for "svar"").

 

Under bildet, ved kommentarboksen har dere kanskje sett att "Kommenter i forumet"-linken har dukket opp, den linker til diskusjonstråden med alle innleggene i. Her har man følgelig de samme muligheten som i den tråden vi diskuterer i nå.

 

Forumet er fremdeles skjult, men vil settes synlig innen kort tid slik at dere får tilgang :)

 

Er det derfor jeg får feilmelding når jeg trykker på «Kommenter i Forumet»?

 

RAK-foto

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...