Gå til innhold

Trenger program for avlesing av tempratur med alarm


mgsninja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket HK har du? (Tenker på produsent... bruker selv PCAlert 4 fra MSI).

 

mener å huske at det går an å bruke PC alert på andre hovedkort også. har testa det på en annen pc tror jeg, akkurat nå kjører jeg PC alert med MSI kort ja, men den måler ikke tempen på harddisken min. elller er det det som heter system temp?

Lenke til kommentar
Ja har nok MSI.

Grei liten sak det.

Men HK'et støtter ikkje "cooler XP". Kan det være BIOS'en eller er det noe hardware saker?

 

kan det være at du har både fuzzy logic 4 og pc alert 4 innstalert.

da kan dette kresje.

skal være og bare trykke på cooler xp

Lenke til kommentar
Hvilket HK har du? (Tenker på produsent... bruker selv PCAlert 4 fra MSI).

 

mener å huske at det går an å bruke PC alert på andre hovedkort også. har testa det på en annen pc tror jeg, akkurat nå kjører jeg PC alert med MSI kort ja, men den måler ikke tempen på harddisken min. elller er det det som heter system temp?

 

du kan jo prøve speedfan..det skal måle temp på hd,hk,cpu..

Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt flere ganger, med flere programmer (HDDTemp, MBM, SpeedFan...) å få lest temperatur fra mine disk'er... min konklusjon er at WD-disker ikke støtter temperaturavlesning via S.M.A.R.T. - selv om jeg ikke har noe håndfast til å backe dette opp! Det at jeg bl.a. ikke finner noe om temperaturavlesning på WD sine sider, hverken under specs for diskene eller på sidene generelt, kan tyde på dette... i alle fall tror jeg det er tilfelle for de modellene jeg har - har ikke tatt meg bryet med å sjekke noe andre modeller egentlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...